Njemačka tvrtka za njegu kože Beiersdorf povisila je svoje smjernice za 2024. nakon snažnog prvog kvartala.
U prvom tromjesečju proizvođač je izvijestio o rastu prihoda od 7,3%, na 2,6 milijardi eura, u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine, nadmašivši očekivanja analitičara za rast od 6,2%.
I količina i cijene potaknuli su rast prodaje Nivee u prva tri mjeseca ove godine, rekao je izvršni direktor Beiersdorfa Vincent Warnery, dodajući da je luksuzni brend La Prairie također zabilježio rast od 1%. Prodaja ovog brenda u Kini je u ovom razdoblju porasla za čak 14 posto, dok su Eucerin i Aquaphor zabilježili rast prodaje od 13 posto, a Nivea dvoznamenkasti rast, objavili su iz tvrtke.
Prodaja proizvoda za njegu kože porasla je 10% u prvom kvartalu, nadoknađujući pad od 5,4% u odjelu Tesa.
Tvrtka sada očekuje rast prodaje od 6% do 8%, u usporedbi s prethodnom prognozom za rast srednje jednoznamenkaste brojke.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Beiersdorf