DR OETKER STUDENI
KERMAN

UK: Unilever premašio očekivanja u prvom kvartalu

Svijet

26.04.2024

Tvrtka je izvijestila o povećanju obujma prodaje od 2,2% u prvom tromjesečju, nadmašivši očekivanja analitičara za rast od 1,2%.

Unilever je ostvario rast količine u prvom tromjesečju, predvođen našim Power brendovima, koji su zabilježili rast prodaje od 6,1%, rekao je Hein Schumacher, izvršni direktor Unilevera. Promet tvrtke u ovom je razdoblju iznosio 15,0 milijardi eura, što je rast od 1,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Segment Beauty & Wellbeing bilježi rast prodaje od 7,4%, dok je segment Osobne njege ostvario rast od 4,8%. Segment kućne njege porastao je za 3,1%, dok je prodaja u segmentu prehrane porasla za 3,7%. Iz tvrtke ističu kako su smjernice za cijelu godinu nepromijenjene, a očekuju rast prodaje u rasponu od 3 do 5 posto.

Podsjetimo, proizvođač je u ožujku najavio ukidanje oko 7500 radnih mjesta kako bi u iduće tri godine uštedio oko 684 milijuna funti (800 milijuna eura). Osim otpuštanja, tvrtka je najavila i izdvajanje poslovanja sladoleda u zasebnu jedinicu. Segment sladoleda je u prvom kvartalu zabilježio rast prodaje od 2,3%.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Unilever