Diskont je 2023. završio s prometom od 1,62 milijarde eura, proširivši svoju mrežu na 449 trgovina diljem Italije.
Rezultatu je pridonijela investicija od 70 milijuna eura u 34 nove trgovine, modernizacija 78 trgovina i otvaranje novog logističkog centra u Butiju.
Članica REWE grupe utrostručila je svoju prisutnost u Rimu u tom razdoblju putem strateških akvizicija, uključujući kupnju 18 trgovina od Gruppo Faranda, čime je ukupan broj trgovina u talijanskoj prijestolnici porastao na 25.
Što se tiče asortimana, tvrtka je povećala ponudu svježih namirnica postavljanjem 120 mesnica i 117 delikatesnih punktova u svojim trgovinama. U tom razdoblju tvrtka je pokrenula i novi program vjernosti koji uključuje novu mobilnu aplikaciju i potpuno digitalnu karticu vjernosti.
U 2024. godini, kada slavi 30 godina poslovanja u Italiji, diskonter planira otvoriti 26 novih i unaprijediti više od 50 postojećih trgovina.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Penny