U trećem tromjesečju trgovac je zabilježio rast prihoda od 3,4 posto, na 10,03 milijarde dolara, u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine.
Ostvarili smo još jedan solidan rezultat u našim supermarketima u ovom kvartalu, zahvaljujući snažnoj provedbi naših planova i kontinuiranom fokusu na isporuku velike vrijednosti i kvalitete. Također smo vidjeli značajan rast u broju korisnika koji su u interakciji s našim digitalnim platformama i programima vjernosti, što nam omogućuje da s njima komuniciramo na personaliziranijoj osnovi, rekla je Leah Wecker, izvršna direktorica Coles Group.
Prihodi od prodaje u supermarketima tog trgovca porasli su u tom razdoblju za 5,1 posto, na 9,07 milijardi dolara, dok je prodaja alkoholnih pića u lancu Coles Liquor pala za 1,9 posto, na 786 milijuna dolara.
Ostali prihodi od prodaje iznosili su 182 milijuna dolara.
Online prodaja u trećem tromjesečju, u usporedbi s istim razdobljem godinu dana ranije, porasla je za 34,9 posto, na 856 milijuna dolara.
Kada je riječ o trgovačkoj mreži, tijekom tromjesečja Coles je obnovio 11 trgovina, otvorio dvije i zatvorio jednu te je razdoblje završio s 851 supermarketom.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coles