Trgovac je pokrenuo pop-up restoran Woolworths Table s ciljem predstavljanja i promicanja proizvoda privatne robne marke.
Naime, sva jela koja se nalaze na jelovniku restorana pripremat će se od proizvoda iz asortimana vlastite robne marke trgovca.
Iza jelovnika stoji australski kuhar i TV lice Hayden Quinn, koji je ovom prilikom rekao da želi pokazati kako se od hrane u supermarketu može napraviti "nešto zaista nevjerojatno".
Iz tvrtke navode da njihov asortiman privatnih robnih marki trenutno uključuje tisuću različitih proizvoda, uključujući proizvode iz asortimana COOK i Thomas Dux.
Zaista smo strastveni u vezi s našom hranom, uz podršku našeg nevjerojatnog tima kuhara i razvijača proizvoda koji godinama razvijaju i testiraju recepte i proizvode kako bi bili sigurni da su apsolutno najbolje kvalitete. Woolworths Table prilika je da pokažemo koliko su naši proizvodi vlastite robne marke napredovali u pogledu kvalitete i okusa te kako se ti sastojci mogu kombinirati za stvaranje ukusnih jela restoranske kvalitete kod kuće, rekao je Louis Eggar, direktor Woolworths Food Company.
Ova kampanja ima i dašak održivosti jer će svi proizvodi koji se ne iskoriste biti donirani OzHarvestu, organizaciji koja radi na sprječavanju bacanja hrane u Australiji, objavila je tvrtka.
Restoran će biti otvoren po tjedan dana u Sydneyu krajem svibnja i u Brisbaneu početkom lipnja.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Woolworths