Ususret Danu Afrike, koji se obilježava 25. svibnja, Coca-Cola je predstavila limitirano izdanje svog najpopularnijeg pića - Coca-Cole Wozzaah.
Novi sok inspiriran afričkom kulturom ima tropske okuse i šareno pakiranje koje evocira jarke boje kontinenta, objavila je tvrtka.
Južnoafrički DJ i producent Lungelihle Zwane, poznat kao Uncle Waffles, izabran je za ambasadora brenda.
Oduševljeni smo što možemo predstaviti Coca-Colu Wozzaah, novu Coca-Colinu kreaciju koja ne samo da slavi bogatu lepezu afričke kulture, već također utjelovljuje duh inovativnosti i kreativnosti. Partnerstvo s Uncle Waffles dodaje autentičan ton ovom uzbudljivom lansiranju i jedva čekamo vidjeti kako će njezina dinamična prisutnost podići Coca-Colu Wozzaah na višu razinu, stvarajući nezaboravne trenutke za naše potrošače diljem svijeta, rekla je Silke Bucker, Senior direktorica i vođa kategorije Coca-Cola u Africi.
Najnovija kreacija Coca-Cole slavi živost i utjecaj Afrike, uranjajući potrošače u bezgraničnu energiju tog kontinenta. Ovaj najnoviji izričaj i suradnja s nevjerojatnim afričkim umjetnicima, dizajnerima i pjevačima u srži je Coca-Cola Creations – stvaranje "prave magije" za naše obožavatelje kroz kulturne veze, dodala je Oana Vlad, viša direktorica globalne strategije u The Coca-Cola Company.
Ograničeno izdanje pića bit će dostupno na odabranim tržištima uključujući Nigeriju, Alžir, Južnoafričku Republiku i Maroko.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Coca-Cola