Nogometna zvijezda promovirat će Alibabu i njenu međunarodnu platformu za e-trgovinu, AliExpress, u najvećem globalnom partnerstvu do sada.
Tvrtka, kao globalni partner UEFA EURO 2024, pokrenula je novu kampanju pod nazivom "Score More with AliExpress", u kojoj će nogometaš promovirati posebne akcije u sklopu priprema za Europsko nogometno prvenstvo koje počinje sredinom lipnja.
AliExpress pomaže navijačima da se još više približe UEFA EURU 2024. ovog ljeta nudeći sjajne nagrade dok gledaju akciju na terenu, rekao je Beckham.
Bez obzira jeste li ljubitelj nogometa ili ne, ne mogu se sjetiti nikoga boljeg da pokaže koliko je lako pobijediti uz aplikaciju AliExpress tijekom Europskog prvenstva, rekao je Gary Topp, komercijalni direktor AliExpressa za Europu.
Iz tvrtke navode kako će u sklopu kampanje potrošači imati priliku osvojiti razne nagrade na AliExpress aplikaciji, poput ulaznica za gledanje neke od utakmica na prvenstvu.
Kako bi sudjelovali, potrošači bi trebali imati račun na ovoj aplikaciji i, kada "padne" gol na TV-u, protresti mobitelom, objašnjavaju iz tvrtke.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Alibaba/AliExpress