KERMAN
DR OETKER ZIMNICA

Braze, najmoderniji marketinški software, po prvi put u Zagrebu 12. lipnja

Događaji

05.06.2024

Svjetskog lidera marketinške automatizacije, platformu Braze, u Hrvatsku dovodi LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji, i poziva vas na zajednički događaj 12. lipnja

“There has never been a better time to be a better marketer”, slogan je vodeće marketinške platforme Braze. Ako se bavite marketingom u trgovačkoj, e-commerce ili FMCG industriji, ovo vam se vjerojatno čini kao šala – imate dojam da preko noći morate postati stručnjak za sve od umjetne inteligencije do data science i product engineeringa, a usto imate pune ruke repetitivnih zadataka poput pisanja i slanja promotivnih e-mailova. 

Međutim, Braze stoji iza svojih riječi: tehnološka rješenja na području marketinške automatizacije napredovala su toliko da su postala ključni faktor ne samo efikasne marketinške strategije, već i cjelokupnog poslovnog uspjeha. Brazeova rješenja pomoći će vam da s lakoćom savladate sve gore navedene izazove, te postignete najbolje moguće rezultate.

Marketing nikad nije bio efikasniji

2023. godine, Gartner® Magic Quadrant™ s razlogom je uvrstio Braze na popis lidera u domeni višekanalnih marketinških platformi – kao marketinška platforma nove generacije, Braze je vrlo učinkovit kod savladavanja brojnih izazova i prilagođavanja trendovima, zbog čega njegova globalna popularnost strelovito raste. Sada Braze stiže i na hrvatsko tržište, kamo ga dovodi LeverUP, vodeća konzultantska tvrtka za marketinške tehnologije u regiji te Brazeov lokalni partner.

Ova nova suradnja s Brazeom LeverUP-u će omogućiti da zaista odgovori na sve potrebe domaćeg tržišta,  i “pomogne kompanijama da osnaže vlastiti marketinški tim, oslobađajući ih od operativne routine uz pomoć umjetne inteligencije, te da postignu maksimalan povrat ulaganja u marketing”, kako kaže Daria Nemčonok, LeverUP-ova CEO i konzultantica za implementaciju.

“Veliko mi je zadovoljstvo započeti suradnju s LeverUP-om na tržištu na kojem zanimanje za korisničko iskustvo neprestano raste”, kaže Vesna Cosich, Brazeova potpredsjednica za Južnu Europu. 

Marketing u FMCG industriji: kako vam Braze i LeverUP mogu pomoći?

Proces kupovine sada je složeniji nego ikad prije – umjesto samo na web trgovini, aplikaciji ili u poslovnici, on se proteže kroz sve digitalne komunikacijske kanale poput društvenih mreža ili elektronske pošte. Ovaj proces, zvan e-commerce 360, odnosno 360-stupanjski pregled kupnje, dodatno otežava zadržavanje kupaca te stvara velik pritisak na marketinške timove.

“Ovih dana često čujem da odanost korisnika opada, te da je to jedan posve normalan trend, pogotovo za mlađe generacije. Međutim, tehnološka rješenja poput Brazea vam mogu pomoći da se maksimalno prilagodite novim okolnostima, upoznate svoje korisnike i prepoznate njihove potrebe na vrijeme, te ipak izgradite stabilan odnos s njima”, kaže Daria.

Ovo su neki od načina na koje vam Braze u suradnji s LeverUP-om može pomoći da se s lakoćom snađete u ovom kompliciranom procesu:

-        Organizirana komunikacija s korisnikom na raznim komunikacijskim kanalima: Braze će vam omogućiti pregled više različitih kanala, primjerice e-mail, SMS, WhatsApp i push obavijesti, u samo jednoj platformi, te zajedničku logiku i kontrolu troškova za sve

-        Efikasno korištenje podataka o korisnicima: uz Brazeovu pomoć moći ćete povezati više izvora podataka te na jednostavan način izgraditi sofisticirane segmente kupaca. Napokon ćete biti neovisni od IT tima!  

-        Personalizirani (ali i automatizirani) pristup svakom kupcu: prepustite repetitivne zadatke i stvaranje prilagođenog sadržaja umjetnoj inteligenciji

-        Poboljšanje zadovoljstva korisničkom podrškom: i to uz smanjenje troškova!

-        Povezivanje digitalnog i fizičkog profila kupca

-        Marketinška automatizacija društvenih mreža i plaćenih oglasa: prilagodite sadržaj oglasa na Instagramu i Facebooku prema reakcijama vaših klijenata na promotivne e-mail poruke, i to u stvarnom vremenu

-        Povećavanje odanosti kupaca: budite korak ispred konkurencije! 

 

Upoznajte Braze 12. lipnja u Zagrebu

12. lipnja, LeverUP i Braze održat će zajednički događaj u zagrebačkoj Laubi, tijekom kojeg će LeverUP predstaviti Braze domaćem tržištu. 

U opuštenoj atmosferi te uz hranu i piće moći ćete saznati sve o Brazeu te upoznati kako LeverUP-ove tako i Brazeove stručnjake. Imate ćete priliku vidjeti Brazeovu platformu ‘u akciji’ i naučiti nešto novo iz “best cases” svjetskih brendova, a popričat ćemo i o najnovijim trendovima i izazovima u izgradnji korisničkog putovanja. 

 

🗓️ Datum: 12.06.2024.

🕒 Vrijeme: 15:30-19:00

📍 Lokacija: Prilaz baruna Filipovića 23A, Zagreb, Bar 'Bez Naziva' @ Lauba

🥂 Ulaz: besplatan, uz obaveznu registraciju

 

Registrirati se možete putem LinkedIn eventa.

 

 

O LeverUP-u

LeverUP je tim stručnjaka za marketinške tehnologije s višegodišnjim iskustvom i certifikatima za vodeće marketinške platforme kao što su Braze, Salesforce, HubSpot i AWS. Izvršili su mnogo uspješnih implementacijskih projekata za klijente diljem Europe i svijeta, iz raznih industrija među kojima su trgovačka, telekomunikacijska, farmaceutska i prerađivačka.