Nakon nedavnog dolaska lanca MixMarkt u Srbiju, pojavila se i vijest o ulasku francuskog Carrefoura na srpsko tržište.
Naime, nakon što je Carrefour International Partnership, odgovoran za razvoj grupe za suradnju s lokalnim partnerima kroz franšizne ugovore, nedavno objavio povratak u Grčku i Bugarsku, portal Retail Serbia objavio je da je filijala Carrefoura u Grčkoj potpisala ekskluzivno pravo za zastupanje Carrefoura i na srpskom tržištu.
Međutim, kako prenosi Bloomberg Adria, nije sigurno hoće li trgovac ući na srpsko tržište u narednom razdoblju.
U razgovoru s portalom, tvrtka je istaknula da grupa nastavlja provoditi strategiju razvoja definiranim strateškim planom za razdoblje do 2026. godine, koji ima za cilj otvaranje prodavnica u 10 novih zemalja, ne precizirajući koje su to države u pitanju.
U ostvarivanju ove strategije razvoja, srpsko tržište i balkanska regija mogli bi biti izanimljivi za Carrefour Group do 2026. godine, dodali su iz kompanije.
Podsjetimo, InStore je nedavno objavio o ulasku trgovca na bugarsko tržište, gdje je otvorio već dvije trgovine u Sofiji. Nove trgovine zamijenile su dosadašnje Parkmart trgovine, zahvaljujući suradnji s kompanijom Retail & More, koja trgovcima nudi franšizno partnerstvo.
Izvor: INB2B Media
Foto: InStore arhiva