DR OETKER STUDENI
KERMAN

Rusija: Unilever "rusificira" nazive brendova

Svijet

13.06.2024

Britanska tvrtka najavila je planove za "rusificiranje" svojih brendova kao što su Dove i Domestos za rusko tržište.

Domestos će tako postati "Domestosom" ("Domestosom"), Cif će postati "Sifoma" ("Sifoma"), dok će Dove postati "Davom" ("Davom").

Kako prenosi portal rb.ru, u kolovozu se u supermarketima očekuju proizvodi s novim nazivima. To će omogućiti tvrtki da učinkovitije upravlja rizicima, primjerice, u slučaju otkrivanja krivotvorina, te da brzo odgovori na zahtjeve partnera i državnih agencija za dodatnim dokumentima, priopćila je tvrtka.

Tvrtka dodaje da odluka o rusificiranju neće utjecati na sposobnost tvrtke da proizvodi proizvode u Rusiji. Podsjetimo, tvrtka je od ožujka 2022. obustavila uvoz i izvoz proizvoda u i iz Rusije, kao i kapitala u oba smjera.

Vrijednost ruske imovine, uključujući četiri tvornice, procjenjuje se na oko 900 milijuna eura.

Izvor: INB2B Media
Fotografija: Akshay Bandre/Unsplash