Britanska tvrtka najavila je planove za "rusificiranje" svojih brendova kao što su Dove i Domestos za rusko tržište.
Domestos će tako postati "Domestosom" ("Domestosom"), Cif će postati "Sifoma" ("Sifoma"), dok će Dove postati "Davom" ("Davom").
Kako prenosi portal rb.ru, u kolovozu se u supermarketima očekuju proizvodi s novim nazivima. To će omogućiti tvrtki da učinkovitije upravlja rizicima, primjerice, u slučaju otkrivanja krivotvorina, te da brzo odgovori na zahtjeve partnera i državnih agencija za dodatnim dokumentima, priopćila je tvrtka.
Tvrtka dodaje da odluka o rusificiranju neće utjecati na sposobnost tvrtke da proizvodi proizvode u Rusiji. Podsjetimo, tvrtka je od ožujka 2022. obustavila uvoz i izvoz proizvoda u i iz Rusije, kao i kapitala u oba smjera.
Vrijednost ruske imovine, uključujući četiri tvornice, procjenjuje se na oko 900 milijuna eura.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Akshay Bandre/Unsplash