· Mondelēz će proizvoditi, plasirati, distribuirati i prodavati marku Lotus Biscoff® u Indiji, značajno proširujući svoju prisutnost na indijskom tržištu keksa
· Tvrtke će razviti zajedničke brendirane inovacije u kategoriji čokolade kombinirajući Biscoff® s Cadburyjem, Milkom i drugim ključnim brendovima u Europi, s mogućnošću globalnog širenja
Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) i Lotus Bakeries (Euronext: LOTB) najavili su strateško partnerstvo kako bi omogućili širenje i rast marke Biscoff® u kategoriji keksa u Indiji, kao i za razvoj uzbudljivih novih čokoladnih proizvoda koji kombiniraju jedinstveno, karamelizirani, hrskavi Biscoff® okus i tekstura s poznatim Mondelēzovim Cadburyjem, Milkom i drugim ključnim brendovima čokolade u Europi, s mogućnošću globalnog širenja. Ovo partnerstvo pruža nove prilike za obje tvrtke da ubrzaju svoje ambicije rasta u atraktivnim kategorijama čokolade i keksa, s mogućnostima širenja na dodatna tržišta i/ili u slične kategorije.
U sklopu partnerstva, Mondelēz International će iskoristiti svoju široku distribucijsku mrežu i prisutnost na lokalnom tržištu za proizvodnju, prodaju, distribuciju i prodaju Biscoff® keksa u Indiji. Lotus Bakeries ima za cilj postići značajnu vidljivost i rast prodaje na ovom tržištu visokog potencijala, dok će Mondelēz ojačati svoju već snažnu prisutnost u tradicionalnoj i modernoj trgovini kako bi proširio svoju ponudu keksa u premium segmentu visoke potražnje.
Osim rasta brenda Biscoff® u Indiji, dvije će tvrtke surađivati na razvoju i tržištu zajedničkih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Iako su određeni formati još uvijek u ranoj fazi razvoja, tvrtke imaju za cilj ponuditi inovacije u kategoriji čokolade koje će iznenaditi i oduševiti potrošače. Lansiranje prvih kobrendiranih proizvoda očekuje se početkom 2025., s Cadburyjem i Biscoffom® u Ujedinjenom Kraljevstvu te Milkom i Biscoffom® u Europi.
"Radujemo se partnerstvu s Lotus Bakeries kako bismo omogućili rast marke Biscoff® u Indiji, gdje već uživa lojalnost potrošača", rekao je Dirk Van de Put, predsjednik i izvršni direktor Mondelēz Internationala. "Ovo partnerstvo pomoći će ubrzati naš strateški fokus u kategoriji keksa nudeći vrhunsku marku omiljenu na mnogim tržištima mnogo široj populaciji. U isto vrijeme, veselimo se zajedničkom razvoju novih, inovativnih okusa i formata čokolade u Europi, koji dodatno će ojačati stalnu lojalnost potrošača poznatim markama obiju kompanija."
"Oduševljeni smo što smo udružili snage sa svjetskim proizvođačem keksa broj jedan, Mondelēz Internationalom, i zahvalni smo na njihovom povjerenju u našu marku Biscoff®", rekao je Jan Boone, izvršni direktor Lotus Bakeries specifično tržište u Indiji bit će temelj daljnjeg uspjeha i vjerujemo da je sada pravo vrijeme za proširenje naše distribucije na ovom rastućem tržištu. Dodatno, zadovoljstvo nam je dodati naš brend Biscoff® jednoj od vodećih svjetskih kompanija za proizvodnju čokolade. Naši izvrsni okusi savršeno se nadopunjuju i uvjereni smo da će naša zajednička predanost inovacijama i kvaliteti oduševiti kupce i potrošače.”