Suradnja tvrtke Tetra Pak i Stanić Beverages rezultirala je inovativnim neodvojivim čepom LightWing 30 koji sadrži 100% certificirane reciklirane polimere
Sve više potrošača aktivno brine o okolišu i razmišlja o ekološkim pitanjima, a odluke o odabiru i kupnji proizvoda donose na temelju informacija koje imaju o brendu. Sukladno tome, potrošači svjesno odabiru upravo one proizvode koji imaju ekološki prihvatljivu ambalažu. Upravo tvrtka Tetra Pak, globalni lider za preradu i pakiranje hrane kao i pružanje usluga u prehrambenoj industriji, blisko surađuje sa svojim kupcima u razvoju održivih rješenja temeljenih na inovaciji kako bi ispunili očekivanja krajnjih potrošača kada je riječ o brizi za okoliš.
Dugogodišnja suradnja između tvrtki Tetra Pak i Stanić Beverages rezultirala je inovacijom ekološki održivog dizajna u kategoriji sokova i nektara. Tako je povodom 25. obljetnice čuvenog brenda Juicy, Stanić Beverages odabrao Tetra Stelo Aseptic kao novi format ambalaže s neodvojivim čepom LightWing 30 koji sadrži 100% certificirane reciklirane polimere. Izrađena od 70% biljnih materijala, Tetra Stelo Aseptic ima jedinstven izgled koji privlači pažnju potrošača, dok njezin inovativni oblik omogućuje lakše držanje. Zahvaljujući elegantnoj i obloj silueti, Tetra Stelo Aseptic stvara uzbudljive mogućnosti za kreativan dizajn ambalaže. Predstavljanjem neodvojivog čepa LightWing 30 na novom formatu ambalaže Tetra Stelo Aseptic brenda Juicy ključna je prekretnica tvrtke Stanić Beverages prema kružnom gospodarstvu budući da čep koristi 100% certificirane reciklirane polimere i prvi je LightWing 30 čep takve vrste u cijelom svijetu.
„Svjetska premijera neodvojivog čepa LightWing 30 koji sadrži 100% certificirane reciklirane polimere na brendu Juicy rezultat je bliske suradnje s kupcem, od samog početka do realizacije projekta. Zahvaljujući našem znanju i stručnosti temeljnim na inovacijama cilj nam je bio razviti održiva rješenja koja ispunjavaju očekivanja krajnjih potrošača kad je riječ o brizi za okoliš te podržati kupca na njegovom putu prema održivosti,“ izjavio je Nenad Gulevski, direktor prodaje Tetra Pak East Europe.
„Zahvaljujući tvrtki Tetra Pak možemo odgovoriti zahtjevima naših kupaca za sigurnom, inovativnom i ekološki prihvatljivom ambalažom. Nepokolebljiva predanost i podrška tvrtke Tetra Pak tijekom cjelokupnog procesa, omogućila je da prepoznatljivi brend Juicy postavi nove standarde održivosti unutar kategorije sokova i nektara kako u Hrvatskoj tako i u svijetu“, izjavila je Nina-Christina Stanić, direktorica marketinga u tvrtki Stanić Group.
Uz Juicy, drugi brendovi tvrtke Stanić Beverages, kao što su TO, Maraska i Joy, također će biti dostupni u Tetra Stelo Aseptic ambalaži, pomažući im da se istaknu od sličnih proizvoda na tržištu, privuku nove potrošače i ponude potrošačima najbolje iskustvo.