U četiri tjedna zaključno s 9. lipnja, prodaja prehrambenih proizvoda u Irskoj porasla je za 3,4%, s povećanjem posjeta trgovinama od 1,5%, objavio je Kantar.
U tom razdoblju najviše su se prodavali proizvodi za roštilj, te juhe i domaći proizvodi, koji su trgovcima donijeli dodatnih 500.000 eura.
No, to je znatno manje u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije, ističe Kantar.
Manje sunčanog vremena u lipnju nego inače spriječilo je kupce da roštiljaju i objeduju na otvorenom. Zbog toga su na rashlađene salate, pljeskavice, roštilj i kobasice potrošili ukupno 1,6 milijuna eura manje nego u istom razdoblju lani. No, uočili smo povećanje prodaje grickalica, slastica, piva i piva tijekom blagdana, rekao je Emer Healy, direktor poslovnog razvoja u Kantaru.
Inflacija hrane u 12 tjedana do 9. lipnja iznosila je 2,5% – što je pad od 13 postotnih bodova u odnosu na lipanj 2023. – dosegnuvši najnižu razinu od ožujka 2022.
Međutim, potrošači u Irskoj ostali su svjesni cijena i dodijelili su nešto više od četvrtine (25%) svoje potrošnje na promotivne proizvode.
Izvor: INB2B Media