Tvrtka je objavila planove za ulaganje 5 milijuna dolara za povećanje izvoza i lokalizaciju svojih sirovina u Pakistanu.
Kao dio ulaganja, prehrambeni div želi lokalizirati 50% svoje trenutne proizvodnje do kraja 2025., u odnosu na trenutnu razinu lokalizacije od 22%.
Jedina iznimka od toga bit će zrna kakaovca, ističu iz tvrtke.
Naš je cilj poboljšati održivost u Pakistanu kroz lokalizaciju i povećati izvoz kako bismo riješili krizu likvidnosti u dolarima, rekao je Sami Wahid, generalni direktor Mondelēz Pakistan.
Tvrtka trenutno proizvodi oko 12 proizvoda na lokalnoj razini, uključujući Cadbury čokolade i marke keksa kao što su Oreo, Lu i Tuc. Međunarodni promet tvrtke iznosi 36 milijardi dolara.
Podsjetimo, Mondelēz International nedavno je objavio vijest o udruživanju snaga s Lotus Bakeries s ciljem povećanja prisutnosti brenda Biscoff u Indiji.
Osim rasta robne marke Biscoff u Indiji, tvrtke će surađivati na razvoju i tržištu zajedničkih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Očekuje se da će prvi kobrendirani proizvodi biti lansirani početkom 2025., zajedno s Cadburyjem i Biscoffom u Velikoj Britaniji te Milkom i Biscoffom u Europi.
Izvor: INB2B Media
Foto: Alleksana/Pexels