Trgovac će uvesti QR kodove na svoje ambalaže s ciljem da potrošačima pruži više informacija o proizvodima.
Projektom koji Tesco pokreće u suradnji s GS1 želi se prevladati "ograničenje" papirnatih deklaracija, pojašnjavaju u tvrtki.
Iz tvrtke dodaju da će u sklopu projekta potrošači moći na licu mjesta svojim mobitelom skenirati QR kodove.
Drago nam je što radimo s GS1 kako bismo istražili potencijalne prednosti QR kodova za kupce i naše poslovanje. Znamo da naši potrošači žele mogućnost pristupa detaljnim informacijama o proizvodu putem svog pametnog telefona, a također uvijek tražimo rješenja za smanjenje otpada i učinkovitije praćenje proizvoda u našem opskrbnom lancu. QR kodovi će nam pomoći u suočavanju s ovim izazovima i već poduzimamo korake da se pripremimo za ovu tranziciju, rekao je Matt Rhind, direktor opskrbnog lanca i razvoja za Tesco.
GS1 također trenutno radi na projektu testiranja QR koda koji uključuje više od 50 robnih marki iz 48 zemalja, uključujući PepsiCo, Walmart, P&G, L'oreal i Amazon, za koji se očekuje da će biti dovršen do 2027. godine.
Izvor: INB2B Media