Tvrtka je, u sklopu ovogodišnjeg međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions, predstavila "pametnu" limenku.
Kako pojašnjavaju iz tvrtke, radi se o uređaju u obliku limenke Pepsi opremljenom ekranima, senzorima pokreta i akcelerometrima, koji ima za cilj poboljšati korisničko iskustvo.
U narednom razdoblju brend će promovirati ovaj gadget u suradnji s influencerima i drugim poznatim osobama, nudeći ljubiteljima Pepsija razne sadržaje s fokusom na nogomet, glazbu, zabavu i hranu.
Tvrtkin brend Gatorade također je na festivalu predstavio Annu, "trenera hidratacije" u obliku virtualnog asistenta temeljenog na umjetnoj inteligenciji.
Posjetitelji festivala imali su priliku isprobati novog virtualnog asistenta i dobiti savjete o hidrataciji, dok će Anna na tržište stići krajem 2024. ili početkom 2025. godine.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: PepsiCo