Ruski trgovac uvest će novi korporativni identitet i ime kako bi poboljšao svoju tržišnu poziciju.
Novi vizualni identitet uključuje mala slova u logotipu, svijetle boje poput zelene i ikonu u obliku slova K koja podsjeća na kurira.
Kako objašnjavaju iz tvrtke, cilj novog korporativnog identiteta je tvrtku učiniti "humanijom" i približiti potrošačima.
Generalna direktorica Anastasia Kudryavtseva istaknula je da je rebranding "logična posljedica svih promjena koje su uvedene u posljednjih godinu i pol", dodavši da je cilj izdvojiti tvrtku od konkurencije.
Nastavljamo širiti asortiman i postajemo još raznovrsniji, ubrzavamo dostavu, jačamo svoju poziciju i održavamo visoku razinu kvalitete usluge za kupce, rekla je Kudrjavceva.
Rebranding će se odvijati u nekoliko faza i trajat će oko šest mjeseci, a u nadolazećim mjesecima bit će ažurirane i uniforme više od 64 tisuće kurira i radnika te hipermarketa i poslovnih vozila.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Kuper