Tvrtka je najavila ukidanje postaja za ponovno punjenje, koje su trenutačno smještene u četiri trgovine, navodeći izazove u skaliranju i upravljanju inicijativom u sadašnjem formatu.
Tvrtka dodaje da žele istražiti nove, skalabilne opcije nadopunjavanja na temelju svog trenutnog znanja kako bi osigurali bolju operativnost, prihvaćanje i održivost inicijative.
Tvrtka je podijelila vijest u sklopu svog četvrtog izvješća o svjetlijem životu, koje prati napore trgovca prema postizanju ESG ciljeva.
Izvješće je pokazalo da su cijena, praktičnost, čistoća i percipirana kvaliteta proizvoda ključne prepreke koje su spriječile kupce da isprobaju i koriste stanice za ponovno punjenje.
Podsjetimo, tvrtka je pokrenula prvu punionicu 2020. godine unutar svoje trgovine u Leedsu, nakon čega je uslijedilo otvaranje tih stanica u tri dodatne trgovine (Toryglen, York, Milton Keynes) 2021. godine.
Svaka trgovina imala je 15 stanica za ponovno punjenje, nudeći potrošačima više od 30 proizvoda u ovom formatu, uključujući žitarice, zob, čaj i kavu, rižu, tjesteninu, kao i neprehrambene proizvode poput šampona, sapuna za ruke i deterdženta za pranje rublja.
Izvor: INB2B Media
Foto: ASDA