Heineken je u suradnji s agencijom WeWantMore lansirao posebno izdanje ambalaže za Olimpijske igre.
Kompanija je pod sloganom "More than 190 countries, One shared star" predstavila novu, šarenu ambalažu s bojama zastava zemalja u kojima je Heineken prisutan.
Ovim ograničenim izdanjem Heineken piva slavimo internacionalizaciju. Kombinirajući elemente zastava različitih zemalja, ovo izdanje ističe globalni doseg i raznolikost Heinekena. Kroz dinamičnu i živopisnu prezentaciju, ovaj koncept prikazuje bogate višejezične i multikulturalne aspekte zemalja u kojima se Heineken uživa, objavila je agencija.
Podsjetimo, ove će se godine Olimpijske igre održati u Parizu od 26. srpnja do 11. kolovoza.
Ovim lansiranjem Heineken se pridružio popisu tvrtki koje su pokrenule kampanje za nadolazeće Igre. Heinz je nedavno pokrenuo kampanju u kojoj "svakodnevnim herojima" dodjeljuje posebne medalje u duhu Igara.
Trgovački lanac Carrefour također je pokrenuo kampanju u susret Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama. Osim toga, Carrefour je jedini trgovac koji će prodavati službene maskote ovogodišnjih Igara.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Heineken