Diskont je izvijestio o rastu neto prodaje od 20,1% na godišnjoj razini na 6,2 milijarde eura u prvoj polovici poslovne godine.
Naši kupci visoko cijene vlastite robne marke tvrtke Action zbog njihove nenadmašne vrijednosti i kvalitete. Zato kontinuirano ulažemo u kvalitetu i održivost ovih proizvoda. Započeli smo s našim nagrađivanim asortimanom proizvoda za zaštitu od sunca Zenova, a nastavljamo s asortimanom sredstava za čišćenje Spargo i našim proizvodima za kupanje i posteljinu Hotel Royal iz održivih izvora. Recenzije kupaca, testovi proizvoda i nagrade potrošača ilustriraju napredak i utjecaj naših privatnih robnih marki, rekla je Hajir Hajji, izvršna direktorica tvrtke Action.
U prvih šest mjeseci, prodaja tvrtke porasla je za 9,0%, a trgovac na malo u prosjeku ima oko 17,3 milijuna kupaca tjedno u svojih 2685 trgovina u 12 zemalja.
U tom je razdoblju Action otvorio 119 novih trgovina, a u ovoj godini najavila je otvaranje dodatnih 330 trgovina.
Tvrtka je također započela isporuku iz svog prvog distribucijskog centra u Italiji u svibnju, gdje ima 87 trgovina.
Izvor: INB2B Media
Foto: Action