Diskont je najavio da planira uložiti 1,5 milijardi funti u industriju govedine u Ujedinjenom Kraljevstvu u sljedećih pet godina.
Tvrtka će, kao dio svoje strategije održivosti, nagraditi proizvođače iz Ujedinjenog Kraljevstva za smanjenje ugljika u proizvodnji i usvajanje tehnika regenerativne poljoprivrede za poboljšanje bioraznolikosti, korištenja vode i upravljanja zemljištem.
U partnerstvu s neovisnom konzultantskom tvrtkom za poljoprivredu i održivost Promar, svakom proizvođaču ponudit će se savjeti o smanjenju emisije ugljika i održivom rastu. Lidl će također surađivati s poljoprivrednicima na poboljšanju učinkovitosti i profitabilnosti proizvodnje.
Ovaj potez dio je plana trgovca da se u potpunosti prebaci na domaću govedinu.
Kao jedan od najvećih dobavljača britanske govedine, prepoznajemo svoju odgovornost da podržimo poljoprivrednike u usvajanju održivih praksi. Ovaj projekt podupire našu dugoročnu predanost nabavi 100% britanske govedine, dok značajno ulažemo u održive prakse koje nadilaze industrijske standarde, osiguravajući da naši kupci mogu nastaviti uživati u najboljoj, visokokvalitetnoj britanskoj govedini po najnižim mogućim cijenama, rekao je Richard Bourns , glavni komercijalist u Lidlu GB.
Ovo je posljednja u nizu inicijativa za poboljšanje Lidlove održivosti u Ujedinjenom Kraljevstvu. Trgovac je u veljači lansirao vakuumirano zatvoreno mljeveno meso, smanjivši svoju upotrebu plastike za 300 tona godišnje, a u travnju je također najavio planove za ulaganje 500 milijuna funti u proizvodnju svinjskog mesa kako bi potaknuo industriju.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Tommao Wang/Unsplash