DR OETKER STUDENI
KERMAN

SAD: Molson Coors se priprema za izlazak s tržišta craft piva

Svijet

20.08.2024

Nakon što je tržište craft piva zabilježilo negativan rast po prvi put u svojoj povijesti, Molson Coors je objavio planove za prodaju svog portfelja craft piva, izvještava Axios.

Kako navodi portal, tvrtka je krajem rujna ove godine najavila gašenje brenda craft piva AC Golden, a uz to najavila je i prodaju svog portfelja craft piva, uključujući brendove Hop Valley, Terrapin, Revolver i Atwater , Tilrayu.

Financijski uvjeti akvizicije nisu objavljeni.

Kako je objasnila Michelle St. Jacques, glavna komercijalna direktorica Molson Coorsa, ovi će potezi omogućiti tvrtki da se usredotoči na svoje nacionalne brendove kao što su Blue Moon i Leinenkugel, kao i na brendove bezalkoholnog piva.

Dok planiramo svoj put naprijed, prepoznajemo da se moramo usredotočiti na segmente u kojima vidimo najveću priliku za rast, rekla je St. Jacques.

Podsjetimo, svjetski proizvođači piva poput Coorsa i Anheuser-Buscha među prvima su uložili u ovu industriju prije više od deset godina, na vrhuncu popularnosti craft piva.

Međutim, industrija craft piva prošle je godine prvi put zabilježila pad od 1%, što je najgora brojka otkako su ti proizvodi stigli na tržište 1970-ih.

To je potaknulo tvrtke da se povuku iz industrije, pri čemu je AB InBev prošlog kolovoza prodao osam brendova craft piva Tilrayu, dok je Constellation Brands također prodao svoje brendove craft piva u posljednjih nekoliko godina, uključujući Ballast Point vrijedan milijardu dolara.

Izvor: InStore
Fotografija: Terrapin