S Grup lansirala je kartonsku ambalažu za tjesteninu privatnih robnih marki, čime je omogućeno učinkovitije korištenje prostora u skladištu i transportu, a ujedno je smanjena emisija ugljičnog dioksida.
Kako se navodi u priopćenju tvrtke, nova ambalaža omogućit će i lakše prenošenje namirnica te uštedjeti prostor kupcima.
Ovom promjenom naše emisije iz ambalažnog materijala bit će 80% manje u odnosu na prije, kada smo koristili staklenu ambalažu. Osim toga, tetrapak je lakši za transport te omogućuje učinkovitije korištenje prostora kako u logistici tako i u trgovini. Procjenjujemo da zahvaljujući novoj ambalaži možemo pakirati do 78 posto više proizvoda na jednu paletu. Neprestano razmišljamo o tome da pakiranje proizvoda vlastite robne marke bude pametnije i postavili smo jasne ciljeve za promicanje održivog i odgovornog pakiranja. U skladu s našim ciljevima, nastojimo smanjiti količinu stakla i plastike koju koristimo u našoj ambalaži, rekla je Sari Ristaniemi, direktorica odjela.
Coop umaci za tjesteninu dolaze u okusima: bosiljak i češnjak, češnjak i čili, sir, češnjak, povrće i klasični. Kartonski tetrapak već je u upotrebi za većinu okusa, a u skoroj budućnosti će i ostali okusi dobiti nova pakiranja.
Tjestenina je dostupna u marketima Prisma, S-market, Sale i Alep.
Izvor: InStore
Foto: S Group/Tarja Vuorenmaa