FMCG SUMMIT 2024
DR OETKER ZIMNICA

SAD: Hershey izvijestio o padu prodaje od 16,7% u drugom kvartalu

Svijet

23.08.2024

Konsolidirana neto prodaja proizvođača dosegla je 2,07 milijardi dolara u drugom tromjesečju, što je pad od 16,7% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Prilagođena zarada po dionici u ovom je razdoblju iznosila 1,27 USD, što je pad od 36,8% u odnosu na godinu ranije.

Neto prodaja konditorskih proizvoda u Sjevernoj Americi, najvećem tržištu tvrtke, pala je na 1,58 milijardi dolara sa 1,99 milijardi dolara godinu ranije.

Okruženje je i dalje dinamično, sa sve više potrošača koji preferiraju diskrecijsku potrošnju. Ovi trendovi utjecali su na naše poslovanje, ali drago nam je vidjeti nastavak rasta u kategoriji slastica i povećani zamah u našem portfelju slanih grickalica. Očekuje se da će naša inovacija u drugoj polovici dati energiju našim kategorijama i uvjereni smo da će naše strategije zadovoljiti promjenjive potrebe potrošača i dovesti do dugoročnog uspjeha, rekla je Michele Buck, predsjednica i glavna izvršna direktorica tvrtke Hershey.

Tvrtka je ažurirala svoje smjernice za 2024., očekujući rast neto prodaje od oko 2%, u usporedbi s prethodnim prognozama za rast prodaje između 2 i 3%.

Podsjetimo, konsolidirana neto prodaja tvrtke lani je iznosila 11 milijardi dolara, što je rast od 7,2%. Operativna dobit u četvrtom tromjesečju iznosila je 464,3 milijuna dolara, što je pad od 11,8%, dok je prilagođena zarada po dionici ostala nepromijenjena u odnosu na prošlu godinu, što je manje od procjena analitičara o rastu od 3,3% na 9,82 dolara po dionici.

Izvor: InStore
Fotografija: Hershey