Tvrtka je u suradnji s odjelom za zaštitu okoliša Schwarz grupe PreZero predstavila novo pakiranje proizvoda za čišćenje pod privatnom markom K-Classic, izrađeno od 99% recikliranog materijala.
Riječ je o brendovima Lemon i Ocean čija je ambalaža već 50% bila od recikliranog materijala, čime je ušteđeno 75 tona nove plastike.
Ova inicijativa provodi se u okviru strategije grupe "RESET Plastic" koja, između ostalog, ima za cilj smanjiti upotrebu plastike u primarnoj ambalaži privatne robne marke te povećati udio recikliranog sadržaja u njoj.
Prema podacima Saveznog ureda za statistiku, svaki Nijemac godišnje proizvede 237 kilograma ambalažnog otpada. Kaufland je toga svjestan i radi na tome da ambalažu učini inovativnijom i prije svega održivijom, stoji u priopćenju tvrtke.
Pronalaženje novih rješenja za pakiranje uvijek znači krčenje novih temelja. Kao trgovac hranom na malo, također imamo odgovornost kada je u pitanju ekološki otisak koji ostavljamo za sobom. Posebno u upravljanju pakiranjem, imamo veliku priliku s proizvodima vlastite robne marke za ponovnu upotrebu materijala. Najvažnije je napraviti razliku – ne samo za kupce, već prije svega za okoliš, rekla je Elisa Thieringer iz održive međunarodne nabave u Kauflandu.
Osim ove inicijative, Kaufland je u K-Bio asortimanu lansirao i ambalažu za pojedine proizvode od silphie vlakana, čime se štedi papir i drveće, osim što je za preradu ove biljke potrebno vrlo malo vode.
Izvor: InStore
Foto: Kaufland