Francuski trgovac izvijestio je o povećanju prodaje u svojim trgovinama u Parizu tijekom Olimpijskih i Paraolimpijskih igara.
Naše partnerstvo s Olimpijskim igrama 2024. bilo je veliki sportski, ljudski i komercijalni uspjeh. Carrefour je bio predan oživljavanju igara diljem Francuske i to smo postigli izvanrednom mobilizacijom naših zaposlenika i kupaca. Vidimo iznimne rezultate u podršci našem timu sportaša, podizanju profila našeg brenda i povećanju inkluzivnosti za osobe s invaliditetom, što nam je jako drago. Naša grupa nastavit će širiti vrijednosti sporta i zdrave prehrane, vjerna svojoj predanosti cilju da hrana bude dostupna svima, rekao je Alexandre Bompard, izvršni direktor Carrefour grupe.
Naime, u ovom razdoblju tvrtka je zabilježila rast prodaje bezalkoholnih pića od 54 posto, a prodaje grickalica od 37 posto.
Kao premium partner OI 2024., Carrefour je također bio jedini trgovac na malo ovlašten za prodaju maskota Igara, uz lansiranje 400 novih SKU-ova inspiriranih Igrama.
Od početka sponzorstva 2022., trgovac je u svojim trgovinama prodao više od 4,3 milijuna artikala povezanih s Olimpijskim igrama.
Osim toga, Carrefour je otvorio tri specijalizirane trgovine u određenim olimpijskim i paraolimpijskim borilištima kao što je atletsko selo, u koje je prodavač isporučio oko 900 tona proizvoda, uključujući 300.000 banana, 15 tona krumpira, 36 tona tjestenine i 20 tona breskvi i nektarina, rekli su iz tvrtke.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Carrefour