PepsiCov brend čipsa Lay's postao je službeni sponzor FIFA Svjetskog prvenstva 2026. i FIFA Svjetskog prvenstva za žene 2027.
Brend je prethodno podržao organizaciju Svjetskog prvenstva u nogometu 2022. u Kataru, kao i Svjetskog prvenstva u nogometu za žene 2023. godine.
Pridruživanje FIFA-i kao regionalnom sponzoru 2022. bila je prekretnica za Frito-Lay i iznimno smo ponosni što smo postavili temelje za sljedeći korak u globalizaciji našeg partnerstva. Brend Lay's ima dugu povijest okupljanja navijača kroz zajedničku ljubav prema igri i veselimo se stvaranju još više kultnih trenutaka dok nastavljamo koristiti naše brendove kako bismo ujedinili i inspirirali nogometne navijače diljem svijeta, rekao je Steven Williams, Izvršni direktor Frito-Laya i Quakera u Sjevernoj Americi.
Oduševljeni smo što nastavljamo ovo partnerstvo s tvrtkom Lay's i jačamo našu suradnju dok ulazimo u povijesno razdoblje za FIFA-u i širu nogometnu zajednicu. Zajedno ćemo stvoriti posebna iskustva za navijače diljem svijeta, rekao je Gianni Infantino, predsjednik FIFA-e.
Svjetsko prvenstvo u nogometu 2026. bit će prvo izdanje ovog natjecanja koje će uključivati 48 timova i održat će se u tri zemlje - Kanadi, Meksiku i Sjedinjenim Američkim Državama, dok će se Svjetsko prvenstvo u nogometu za žene 2027. prvi put održati u Južnoj Americi.
Neke od već najavljenih aktivacija brenda uključuju dodjelu nagrada "Navijači utakmice" na svakoj utakmici tijekom turnira, kao i angažiranje navijača putem društvenih mreža i digitalnih platformi.
Izvor: InStore
Fotografija: PepsiCo/Frito-Lay