FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

UK: Nestlé testira QR kodove

Svijet

25.09.2024

Tvrtka je rekla da je započela testiranje pristupnih QR kodova na ambalaži svojih marki KitKat i Quality Street kako bi pomogla slabovidnim potrošačima da lakše pristupe informacijama o proizvodu.

Kako objašnjava tvrtka, samo u Ujedinjenom Kraljevstvu više od dva milijuna ljudi živi s oštećenjem vida, a oko 340.000 ih je slijepo ili djelomično slijepo.

Ovi inovativni QR kodovi, temeljeni na Zappar tehnologiji, omogućuju slijepim i slabovidnim kupcima jednostavno dobivanje bitnih informacija o proizvodu.

Uvođenjem pristupnih QR kodova, nadamo se da ćemo napraviti značajnu i pozitivnu razliku u kupovnom iskustvu naših slijepih i slabovidnih kupaca. Veselimo se prikupljanju rezultata testiranja i cijenimo povratne informacije naših vjernih obožavatelja proizvoda KitKat i Quality Street. Njihovi komentari vodit će nas dok budemo razmatrali kako maksimizirati pristupačnost ambalaže za sve potrošače u budućnosti, rekla je Sarah Drakes, voditeljica održivosti za Nestlé Confectionery UK & Ireland.

Kupci će moći skenirati dostupne QR kodove na svojim telefonima pomoću postojećih aplikacija koje već koriste slijepe i slabovidne osobe, što znači da nije potrebno preuzimanje dodatnih aplikacija.

Skeniranjem QR koda kupci dobivaju strukturirane informacije prilagođene njihovim specifičnim potrebama, uključujući pojedinosti o alergenima, prehrambenim potrebama i uputama za uporabu. Informacije se prezentiraju kroz standardne dostupne značajke kao što su veliki fontovi i tehnologija čitanja naglas, priopćila je tvrtka.

Izvor: InStore
Fotografija: Nestlé