FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

Slovenija: Pivovara Laško Union i Nogometni savez proširuju svoje partnerstvo

Regija

02.10.2024

Nogometni savez Slovenije (NFS) i njegov dugogodišnji strateški partner Pivovara Laško Union produžili su suradnju za sljedeće četiri godine.

U sklopu partnerstva Pivovara Laško Union nastavit će podržavati mušku i žensku reprezentaciju, Prvu Telemach ligu, Kup Pivovarne Union te ženski nogomet, stoji u priopćenju kompanije.

Partnerstvo, koje datira još iz kasnih 90-ih, predstavlja jedno od najdužih sponzorstava u slovenskom sportu.

S ponosom slavimo gotovo 30 godina uspješnog partnerstva s Nogometnim savezom Slovenije. Naša misija je jasna - želimo i dalje biti broj jedan među nogometnim pivovarama u Sloveniji i zadržati lojalnost nogometnih navijača. Laško Union je u svojoj srži posvećen raznolikosti i inkluziji. To dokazujemo potporom ženskom nogometu, što dokazujemo udvostručenjem sredstava za žensku reprezentaciju i većim nagradnim fondom za ženski Kup Sindikata. Vjerujemo da sport ne poznaje granice i pripada svima, rekla je Marta Bulhak, direktorica Pivovarne Laško Union.

Sretni smo što možemo nastaviti dugogodišnju suradnju s Pivovarnom Laško Union, koja s nama traje gotovo tri desetljeća. Zajedno smo ostvarili brojne uspjehe, uključujući i povijesne plasmane na velika prvenstva, poput nedavnog plasmana na EURO 2024. Ovo partnerstvo nam omogućuje daljnji razvoj nogometa, kako na nacionalnoj tako i na klupskoj razini, te značajno doprinosi budućnosti slovenskog nogometa. Pivovarna Laško Union također je partner koji snažno podupire razvoj ženskog nogometa. Proširenje suradnje dokaz je da nogomet nije samo sport, već i važan medij za povezivanje i jačanje zajednice, rekao je Radenko Mijatović, predsjednik Nogometnog saveza Slovenije.

Tjaša Šubelj, direktorica brenda Union Pivovarne Laško Union, ovom je prilikom govorila o zajedničkom lansiranju Union Radler 0.0 ISOTONIC s okusom limuna.

Kada smo u Pivovari odlučili napraviti radler koji će biti osvježavajući i bezalkoholni, a ujedno namijenjen osvježenju nakon intenzivnog profesionalnog ili rekreativnog bavljenja sportom, najboljeg partnera pronašli smo u Nogometnom savezu Slovenije koji nam je pomogao u razvoj i testiranje novog pića, uz pomoć kojeg potičemo odgovornu konzumaciju alkohola i kod sportaša. Radler 0.0 ISOTONIC s okusom limuna postao je hit, što je dodatno potvrdilo da je naše partnerstvo s Nogometnim savezom Slovenije više od sponzorstva, rekao je Šubelj.

Nastavkom ovog partnerstva jačamo slovenski nogomet i osiguravamo da sredstva dobivena sponzorstvom idu nogometnim zajednicama. Time podupiremo ženski i muški nogomet, dva važna temelja budućeg uspjeha slovenskog sporta, zaključio je Mijatović.

Izvor: InStore
Foto: NHS