Ovogodišnja Dječja utrka u organizaciji tvrtke Vitalia zabilježila je veliki interes, okupivši 540 sudionika, priopćeno je iz te tvrtke.
Djeca su trčala u nekoliko kategorija prema uzrastu, pa je tako na natjecanju bila Zelena utrka za sudionike od 7 i 8 godina, Žuta utrka za sudionike od 9 i 10 godina, Narančasta utrka za 11 i 12 godina te Crvena utrka za djecu od 13 i 14 godina.
Prije početka utrka djeca su se okušala u zumbi, a svi sudionici dobili su osvježenje u vidu Vitalia proizvoda.
Zdrava prehrana u kombinaciji s tjelesnom aktivnošću siguran je recept za dobar rast i razvoj djece, što je bila i glavna poruka druge Vitalia dječje utrke. Važno je od malih nogu stvarati i njegovati zdrave navike, a tjelesna aktivnost neodvojiv je segment kada su u pitanju zdravlje i tijelo, istaknuli su organizatori.
Djeca su imala priliku kušati dva nova proizvoda iz dječje linije te dati svoje mišljenje o okusu, teksturi i dizajnu proizvoda. U tu svrhu anketirano je više od 200 djece.
Druga dječja utrka imala je i humanitarni karakter jer su sva sredstva prikupljena od sudjelovanja donirana u humanitarne svrhe.
Izvor: InStore
Fotografija: Vitalia