Johnnie Walker, brend tvrtke Diageo, pokrenuo je novu kampanju u suradnji sa streaming platformom Netflix, ususret novoj sezoni južnokorejske serije "Squid Game".
U sklopu kampanje brend će lansirati limitirano izdanje linije Black Label s motivima iz serije koja je u prvom mjesecu nakon premijere prve sezone dosegla više od 111 milijuna gledatelja diljem svijeta.
Naime, na bocama će se nalaziti brojevi od 001 do 456 koje "igrači" nose u seriji, a uz to će poznati lik čovjeka koji hoda umjesto fraka nositi zelenu trenirku.
Ovo partnerstvo spaja dvije globalne ikone, škotski viski broj jedan u svijetu i svjetski TV fenomen. Naši vjerni obožavatelji bit će oduševljeni našim kolekcionarskim dizajnom boca koji im omogućuje da se osjećaju dijelom Igara. U Johnnie Walkeru nastavljamo s inovacijama i pokazujemo kako se u viskiju može uživati kroz jedinstvena i kreativna iskustva, partnerstva i prilike, rekao je Josh Dean, potpredsjednik Johnnie Walkera, Diageo Sjeverna Amerika.
Kampanja će biti pokrenuta u Sjedinjenim Američkim Državama, Europi i Aziji te će uključivati razne aktivacije kao i kampanju na društvenim mrežama.
Izvor: InStore
Fotografija: Diageo Sjeverna Amerika