Tvrtka Metro Cash & Carry otvorila je treći centar za rad s B2B klijentima u Rusiji. Nakon centara u Kazanu i Nižnjem Novgorodu, veletrgovac je otvorio centar u Rostovu na Donu.
HoReCa u Rusiji se razvija velikom brzinom, na primjer, Rostov na Donu ima vrlo jaku gastronomsku školu, koja pridonosi razvoju domaćeg turizma. Metro surađuje s više od 4500 predstavnika ugostiteljske industrije i s 38 lokalnih dobavljača. Drago nam je što možemo predstaviti lokalne tvrtke i proizvođače i želimo im postati snažan i pouzdan partner, rekao je Johannes Tholey, izvršni direktor Metroa.
Centar će biti od koristi ugostiteljima i kuharima koji će ovaj prostor moći koristiti za obuku i usavršavanje, a dobavljačima za testiranje i kušanje svojih proizvoda, stoji u priopćenju tvrtke.
Osim toga, centar uključuje i izložbeni prostor na kojem će tvrtka izložiti proizvode iz asortimana svoje robne marke.
U narednom razdoblju tvrtka planira otvoriti slične objekte i u drugim gradovima u kojima je lanac prisutan.
Iz tvrtke poručuju da je otvaranje ovakvih centara način da se HoReCa sektor upozna sa svim novim proizvodima, ali i prilika da se doprinese razvoju ove industrije pružanjem profesionalne platforme za obuku i razmjenu iskustava.
Izvor: InStore
Foto: Metro