Pivar je najavio najnovije ulaganje od 16 milijuna dolara u širenje kapaciteta u svojoj pivovari u Los Angelesu.
U okviru investicije, kompanija će proširiti kapacitete za proizvodnju ambalaže za svoje brendove kao što su Cutwater i NUTRL, povećavajući proizvodno pakiranje od 25 unci kako bi zadovoljila veću potražnju, priopćeno je iz tvrtke.
Osim toga, dio ulaganja bit će izdvojen i za poboljšanje inicijative za uštedu vode i smanjenje emisije ugljik-dioksida.
Ulaganje u zajednice u kojima žive i rade naši ljudi dio je onoga što jesmo. U Anheuser-Buschu proizvodimo visokokvalitetne proizvode odličnog ukusa generacijama, a kroz kontinuirano ulaganje u naše objekte kao što je naša pivovara u Los Angelesu, ne samo da poboljšava svoje sposobnosti, već i pridonosimo prosperitetu zajednice u kojoj poslujemo, rekao je Brendan Whitworth, izvršni direktor direktor tvrtke Anheuser-Busch.
Podsjetimo, kompanija je prethodnih mjeseci najavila planove za ulaganje više od 22 milijuna dolara u jačanje kapaciteta u SAD-u. Od ovog iznosa, 15,5 milijuna dolara bit će usmjereno na modernizaciju pivovare u Fort Collinsu, dok će preostalih sedam milijuna kompanija uložiti u svoju pivovaru Fairfield u Kaliforniji. U prethodnih pet godina tvrtka je uložila više od dvije milijarde dolara u razvoj i optimizaciju poslovanja u SAD-u.
Izvor: INB2B Media
Foto: Anheuser-Busch