Nizozemski pivar prijavio je organski rast neto prihoda od 3,3%, na 7,6 milijuna eura, dok je od početka godine ostvario rast neto prihoda od 5,1%.
Ukupni prihodi kompanije u trećem kvartalu dostigli su 9,1 milijardu eura, dok su u prvih devet mjeseci iznosili 26,9 milijardi eura.
Ukupni konsolidirani obujam povećan je za 0,7% u trećem kvartalu, dok je neto prihod po hektolitrima porastao za 2,6%.
Konverzija valuta smanjila je neto prihod za 471 milijun eura u ovom periodu, uglavnom uslijed devalvacije nigerijske naire, meksičkog pezosa, brazilskog reala i etiopskog bira.
Obujam piva zabilježio je organski rast od 0,7%, pri čemu je rast u Europi, Africi i Bliskom istoku nadoknadio blagi pad u Americi i Azijsko-pacifičkoj regiji.
Neto prihod u Africi i Bliskom istoku porastao je za 23,1%, u Americi za 1,8%, dok su Azijsko-pacifička regija i Europa zabilježili pad neto prihoda od 0,4% i 1,1%.
Kompanija je zadržala smjernice za 2024. godinu, očekujući organski rast neto operativnog profita u rasponu od 4% do 8%.
Zabilježili smo solidan kvartal uravnoteženog rasta. Naše se poslovanje nastavlja razvijati u skladu s našim planom, unatoč izazovima na tržištu i u industriji u nekim regijama. Naša EverGreen strategija nastavlja oblikovati naše poslovanje. Kao što je planirano, značajno povećavamo naše marketinške investicije u drugoj polovici godine, rekao je Dolf van den Brink, izvršni direktor Heinekena.
Izvor: INB2B Media
Foto: Heineken