DR OETKER STUDENI
KERMAN

Stolarija Ćuk postaje Otus&Otus: Spoj tradicije i modernizacije za nove poslovne iskorake

Novi vizualni identitet

Hrvatska

28.10.2024

Na svečanom događaju u Oroslavju novi vizualni identitet predstavljen je visokim uzvanicima i poslovnim partnerima

Stolarija Ćuk, renomirana tvrtka specijalizirana za opremanje objekata premium kategorije, prošla je kroz proces rebrandinga i poslovat će pod novim imenom, Otus&Otus. Novi identitet tvrtke dolazi kao logičan korak u poslovanju i još veći iskorak prema pozicioniranju na tržištu premium projekata, omogućavajući širu prepoznatljivost i jačanje veze s klijentima u segmentu luksuznog opremanja objekata, serijskoj proizvodnji i proizvodnji masivnih ploča.

Novo ime, Otus&Otus, svečano je predstavljeno na velikom ekskluzivnom događaju u Oroslavju na kojem su prisustvovali brojni poslodavci te predstavnici državne vlasti i institucija. Tvrtka Otus&Otus ove godine slavi svoj 50. rođendan, a do sad je svojom jedinstvenom izradom opremila široki broj poslovnih prostora, institucija, bolnica i sveučilišta. Ime Otus potječe iz porodice ćukova, a novi naziv Otus&Otus dodatno naglašava dugogodišnju obiteljsku tradiciju i generacijsku predanost izradi vrhunskih rješenja, prenoseći znanje i stručnost s koljena na koljeno.

„Novo ime i identitet obitelji Ćuk kruna je onoga što smo ostvarili u proteklih pet godina.  Danas vam s ponosom možemo predstaviti kako smo modernizirali pogone novim strojevima za lijepljenje ploča, prešanje masiva te robotskom linijom za lakiranje. Proizvodnju smo dodatno modernizirali nabavkom CNC obradnog centra, a izgradili smo i novi proizvodni kompleks veličine 19.2000 m² u industrijskoj zoni u Oroslavju. Od skromne radnje do afirmirane tvrtke danas smo jedan od uspješnijih gospodarskih subjekata, proširili svoj asortiman i ostali u obiteljskom vlasništvu. Trećom generacijom koja predano vodi naš razvoj, naša vizija ostaje usmjerena na kontinuirani napredak i rast kroz modernizaciju i kvalitetne zaposlenike“, izjavio je direktor tvrtke Nedjeljko Ćuk. 

U okviru događaja održano je i svečano predstavljanje rebrandinga uz popratni program. Rebranding su dodatno prezentirali obitelj Ćuk i Tomislav Krajačić, vlasnik agencije Kofein čiji tim stoji iza novog identiteta.

Nedjeljko Ćuk je u svojem obraćanju okupljenim uzvanicima dodatno je naglasio da novi rebranding ima za cilj stvoriti usklađenost između onoga što je tvrtka sada i ono što planira postati: „Mislimo da je ključno da tvrtke budu svjesne vlastite veličine i kapaciteta te da se adekvatno predstavljaju javnosti kako bi mogli realizirati projekte koje zaista žele. Dok je naš stari naziv 'Stolarija Ćuk' savršeno odgovarao našim počecima kao skromnoj radnji, danas kad smo jedna od uglednijih i uspješnijih tvrtki u krugu opremanja objekata, bilo je vrijeme za promjenu.“

Na svečanosti je prisustvovao i Ministar pravosuđa uprave i digitalne transformacije Damir Habijan koji je tvrtki čestitao na novom poslovnom početku. 

„Svi zajedno moramo biti ponosni na uspjehe i rezultate drugih ljudi. Ovo je plod dugog rada, uspjeh ove države i zajednice“, istaknuo je Habijan.

Otus&Otus ima značajnu vrijednost za lokalnu zajednicu što potvrđuje podatak da zapošljavaju gotovo stotinu djelatnika od kojih čak 94% dolazi iz okolnih mjesta. U svojem radu kontinuirano i predano ulaže u ekološku osviještenost i zelenu tranziciju kroz instalaciju fotonaponskih ploča, implementaciju zatvorenog sustava grijanja te pravilno zbrinjavanje otpada. Uz to, tvrtka aktivno podržava i sudjeluje u raznim lokalnim i društvenim inicijativama, čime dodatno doprinosi održivom razvoju zajednice u kojoj djeluje, a u tom smjeru će nastaviti i u budućnosti.