DR OETKER STUDENI
KERMAN

Sjeverna Makedonija: dm osigurava higijenske uloške za sva državna sveučilišta

Regija

31.10.2024

Tvrtka će, u sklopu borbe protiv menstrualnog siromaštva, osigurati higijenske uloške za sva državna sveučilišta u Sjevernoj Makedoniji.

Od ovog mjeseca, u dogovoru s državnim sveučilištima, počeli smo postavljati više od 200 dozatora higijenskih uložaka u ženskim toaletima svih sedam državnih sveučilišta u našoj zemlji. Dozatore ćemo postaviti na vrijeme, prema planu postignutom sa sveučilištima, a oni će se redovito dopunjavati higijenskim ulošcima našeg privatnog brenda Jessa tijekom 2024. i 2025. godine. Vrijednost projekta do kraja ove godine je 1,5 milijuna denara, a planirana godišnja investicija veća je od 2,5 milijuna denara, rekla je Kristina Duranska, voditeljica marketinga i komunikacija dm drogerie markt.

Osim postavljanja dispenzera, tvrtka će pokrenuti i kampanju u kojoj će glavnu ulogu imati "Bestie", najbolja prijateljica svih učenika, koja će im pomoći u svim pitanjima. 

Podsjetimo, tvrtka je 2024. godine pokrenula dugoročno sniženje cijena higijenskih uložaka i tampona svog privatnog brenda Jessa, s ciljem pružanja podrške svim ženama i borbe protiv menstrualnog siromaštva. Osim toga, lanac je prošle godine organizirao niz događanja na kojima su dermatolozi, ginekolozi, nutricionisti i psiholozi raspravljali o važnim temama vezanim uz zdravlje žena, a svaki od tih događaja bio je posvećen destigmatizaciji menstruacije.

Ovi napori rezultirali su stvaranjem ženskog podcasta "Women's Beat" koji je u četiri epizode ugostio sudionice koje su dijelile korisne savjete za održavanje zdravog načina života, obraćanje pozornosti na menstrualno zdravlje, mentalno zdravlje i druge važne teme za dobrobit svake osobe. žena.

Tvrtka je također, u okviru platforme {ZAJEDNO} jedni za druge, tijekom srpnja i kolovoza raspisala natječaj za prijavu projekata usmjerenih na poboljšanje menstrualnog i reproduktivnog zdravlja žena. Putem platforme pristiglo je više od 60 prijava, a ulaganjem više od tri milijuna denara tvrtka je podržala realizaciju šest najvažnijih projekata koji će doprinijeti podizanju svijesti o najizazovnijem drugom danu menstrualnog ciklusa, preventivnim ginekološkim pregledima, edukativne radionice za menstrualno zdravlje u školama, menstrualno zdravlje Romkinja, samopotpora žena u menopauzi i poboljšanje prehrane žena tijekom menstrualnog ciklusa.

Izvor: InStore
Foto: dm drogerie markt