Brend Sarajevskog kiseljaka, voda Sara, pokrenuo je novu inicijativu podrške plivačkim klubovima širom Bosne i Hercegovine. Kroz akciju, koja traje do 15. prosinca, dio prihoda od prodaje vode Sara u trgovinama Mercatora i Konzuma bit će usmjeren u četiri plivačka kluba: “Speed” iz Sarajeva, “Zmaj Alpamm” iz Tuzle, “Orka” iz Mostar i „22. april“ iz Banje Luke.
Zaštitno lice ove kampanje je Lana Pudar, najuspješnija bosanskohercegovačka plivačica, koju je Sara voda početkom ove godine izabrala za zaštitno lice ovog brenda.
Kao tvrtka, vjerujemo u potencijal sporta da nadahne i osnaži mlade ljude. Podrškom plivačkim klubovima i suradnjom sa Lanom Pudar želimo osnažiti mlade sportaše širom BiH da ostvare svoje ciljeve i postanu ponos naše zemlje. Lana je pravi primjer kako vjerovanje u mlade može donijeti nevjerojatne rezultate. Njezina predanost, marljivost i strast prema plivanju inspiracija su ne samo njezinim vršnjacima, već i svima nama. Zato vjerujemo da diljem naše zemlje ima mnogo mladih ljudi koji, poput Lane, zaslužuju priliku da se istaknu i pokažu svoj potencijal, rekao je Stipe Bevanda, direktor Sarajevskog kiseljaka.
Kako su još jednom naglasili iz kompanije, inicijativa Sara vode usmjerena je na razvoj sporta i promociju zdravog načina života, sa željom da mladi sportaši u Bosni i Hercegovini imaju priliku napredovati i ostvarivati svoje ciljeve.
Izvor: InStore
Foto: Sarajevski kiseljak