Tijekom studenog, mjeseca posvećenog podizanju svijesti o raku prostate, tvrtka je pokrenula suradnju s radijskim voditeljem i influencerom Robertom Roškarom.
Roskar je u sklopu kampanje 'Čuvajmo naše ljude' svojim kanalima radio na podizanju svijesti o ovoj bolesti i prevenciji, a postao je i ambasador 'Roškarovih ćufti' koje Interspar nudi u svojim restoranima.
Za kraj kampanje, tvrtka je donirala 5000 eura Slovenskom onkološkom udruženju OnkoMan, koje će tvrtka iskoristiti za organizaciju događaja i pokretanje projekata za podizanje svijesti o raku prostate.
Društveno smo odgovorna tvrtka i podrška ovakvim projektima dokaz je da to doista živimo. U listopadu smo podržali kampanju Udruge Europa Donna Slovenija koja potiče žene na redovite mjesečne samopreglede dojki. Kampanjom u studenom, koju je odlično komunicirao ambasador naših ćufti Robert Roskar, htjeli smo podržati pokret Movember i djelovanje udruge OnkoMan. Vjerujemo da smo ovakvom podrškom pomogli Udruzi u podizanju svijesti o ovoj bolesti i solidarnosti s onima koji su se s njom susreli, rekla je Lidija Rakuša, direktorica marketinga Spara Slovenija.
Ova donacija je našoj udruzi važna iz više razloga. Prvi je da ćemo uz pomoć donacije moći nastaviti brinuti o razvoju naših kampanja koje uvijek imaju za cilj doprijeti do onih koji bi u budućnosti mogli oboljeti od raka prostate. Iznad svega, želimo da muškarci prepoznaju znakove bolesti. Razlog broj dva je zahvalnost. Hvala što smo među onima koje je Spar spreman podržati donacijom. Vjerujemo da je ovo početak dugoročne suradnje, rekao je Matej Pečovnik, predsjednik udruge OnkoMan.
Potrošači će "Roškarove ćufte" moći pronaći do 17. studenog u svim restoranima Interspar diljem Slovenije.
Izvor: InStore
Foto: Spar