Novo izdanje kampanje „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“
Započelo je novo izdanje društveno odgovorne kampanje „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“, koju provodi Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore. U partnerstvu s vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj, među kojima su Kaufland, Konzum, METRO, SPAR i Studenac, u više od 1558 prodavaonica diljem zemlje bit će istaknuti edukativni materijali koji upozoravaju na dosljednu primjernu zakona o zabrani prodaje i posluživanja alkohola maloljetnicima.
„Grupacija proizvođača piva pri Hrvatskoj gospodarskoj komori već cijelo desetljeće provodi kampanju 'Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne' čime želi doprinijeti sprječavanju maloljetničke konzumacije alkohola. Riječ je o društvenom problemu koji zahtijeva višerazinska partnerstva te smo ponosni što će, u sklopu suradnje s vodećim trgovačkim lancima u Hrvatskoj, poruke kampanje biti istaknute u najvećem broju prodavaonica do sada. Vjerujemo da ćemo na ovaj način dosegnuti još veći broj ljudi, osobito trgovaca i roditelja maloljetnika, i dodatno osvijestiti sugrađane o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola“, izjavila je Ljudmila Bratko Gašpić, predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore.
Podršku kampanji pružio je sociolog Bruno Šimleša, koji će tijekom prosinca na svojim kanalima na društvenim mrežama podijeliti vlastita iskustva odgajanja kćeri tinejdžerice, kako bi podsjetio na važnost otvorenog razgovora između roditelja i djece.
„Roditeljstvo je zahtjevan posao i svakodnevno nam postavlja nove izazove, posebno kad se radi o temama poput alkohola koje dolaze na dnevni red kako djeca odrastaju. Želim ohrabriti roditelje da se ne ustručavaju otvoreno razgovarati s djecom o svemu. Takav pristup, temeljen na povjerenju, omogućava djeci da se osjećaju sigurnima u vlastitoj obitelji i izgrade samopouzdanje koje ne ovisi o uklapanju u društva pod svaku cijenu“, poručio je Bruno Šimleša.
U sklopu kampanje i dalje je dostupan Vodič za roditelje pripremljen u suradnji s udrugom „Ti si OK“, a dostupan je na internetskoj stranici kampanje. Roditelji u njemu mogu naći smjernice koje će im pomoći u odgojnom postupanju s maloljetnicima, pokazati im kako mogu otvoreno razgovarati i izgraditi odnos temeljen na povjerenju, ali i osvijestiti im važnost strukturiranog slobodnog vremena u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola.