Otvaranjem novog logističko-distributivnog centra u Dugopolju, trgovački lanac je na jednom mjestu integrirao nekoliko dosadašnjih skladišnih lokacija.
U tvrtki očekuju da će ovim potezom povećati učinkovitost i preciznost logističkih procesa, ali i osigurati "bržu, kvalitetniju i pouzdaniju uslugu" za korisnike.
Danas smo svečano otvorili i pustili u rad novi logističko-distributivni centar u Dugopolju čime je postignut značajan iskorak u razvoju našeg poslovanja, objavili su iz Tommyja na svom Linkedin profilu.
Otvaranjem novog logističko-distributivnog centra u Dugopolju, više dosadašnjih skladišnih lokacija integrirano je u jedno centralizirano i tehnološki napredno mjesto koje će povećati efikasnost, ali i točnost logističkih procesa te pritom osigurati još bržu, kvalitetniju i pouzdaniju uslugu za krajnje kupce.
Radovi na novom logističko-distributivnom centru izvodili su se na zemljištu površine 80.000 četvornih metara dok poslovni objekt obuhvaća bruto površinu od 38.000 četvornih metara s mogućnošću pohrane do 35.000 paletnih mjesta s različitim temperaturnim zonama i režimima. Upravo iz tog razloga novootvoreni centar ima ključnu ulogu u ostvarivanju jedne od glavnih strateških odrednica tvrtke TOMMY – pružanju maksimalne svježine asortimana koji obuhvaća voće, povrće, mliječne i pekarske proizvode, svježe meso i ribu.
Investicijom vrijednom 45 milijuna eura tvrtka TOMMY dodatno je učvrstila i status lidera u održivom poslovanju. Novootvoreni centar projektiran je prema najvišim standardima održivosti, s ekološki osviještenim dizajnom i ugrađenim solarnim panelima koji značajno smanjuju energetsku ovisnost i operativne troškove.
Ova energetski učinkovita rješenja, ne samo da optimiziraju poslovne procese, već doprinose i smanjenju utjecaja tvrtke na okoliš, čime TOMMY ostaje predan načelima zaštite okoliša i odgovornog poslovanja.
U poslovnom kompleksu logističko-distributivnog centra radit će oko 250 djelatnika, čime će se dodatno doprinijeti lokalnom zapošljavanju te time osnažiti gospodarski razvoj Splitsko-dalmatinske županije.
Realizacijom ove značajne investicije stvorit će se dodatne pretpostavke za daljnji razvoj prodajne mreže tvrtke TOMMY – vodećeg i najznačajnijeg poslovnog sustava u Dalmaciji, s relevantnom pozicijom i u nacionalnim okvirima.
Izvor/Foto: Tommy/LinkedIn