Prema preliminarnim uvidima Mastercardove usluge SpendingPulse, maloprodaja u SAD-u, isključujući automobilsku industriju, porasla je 3,4% na Crni petak, 29. studenog, u usporedbi s Crnim petkom 2023.
U usporedbi s prošlogodišnjim Crnim petkom, online prodaja bilježi rast od 14,6%, dok je prodaja u trgovinama porasla za skromnijih +0,7%.
Crni petak bio je dobar pokazatelj kako se blagdanska sezona razvija pozitivno. Naši uvidi u stvarnom vremenu pokazuju da je potrošačima ugodno kupovati darove jer se popusti i posebne ponude pojavljuju u svim sektorima, podupirući proračune za blagdansku kupnju, rekla je Michelle Meyer, glavna ekonomistica Mastercardovog ekonomskog instituta.
Nakit, elektronika i odjeća i dalje su glavne kategorije darova za blagdane, a kupnja odjeće putem interneta dobiva poseban zamah, stoji u izvješću tvrtke.
Također je došlo do povećanja kupnje namirnica u dva tjedna koja su prethodila Crnom petku, zaključno s 29. studenim, budući da su potrošači bili kod kuće za Dan zahvalnosti, ali također je došlo do značajne potrošnje u restoranima.
Neke su se regije istaknule po razini potrošnje u ovom razdoblju, a to su Massachusetts, Washington i Colorado.
Izvor: InStore