CPS GfK najavljuje svoj službeni rebranding u YouGov

Hrvatska

05.12.2024

CPS GfK najavljuje svoj službeni rebranding u YouGov predstavljajući ključni korak u promjeni budućnosti istraživanja tržišta poduzeća YouGov 

Poduzeće Consumer Panel Services (CPS GfK), renomirani lider u području podataka o potrošačkim trendovima europskih kućanstava, rebrandiralo se u YouGov deset mjeseci nakon što ga je kupilo poduzeće YouGov, tržišni lider za mišljenja potrošača.

To označava početak novog poglavlja za poduzeće CPS GfK i njegovu tradiciju stručnosti kad je riječ o podacima o ponašanju koja traje više od 60 godina jer ono sada postaje sastavni dio poduzeća YouGov.

Rebranding koji je u tijeku od akvizicije u siječnju je opsežniji i dalekovidniji od samog prihvaćanja vizuala robne marke YouGov. Taj proces uključuje i sveobuhvatni pregled poslovanja u cijeloj organizaciji kako bi se uskladili stručnost, vrijednosti i ciljevi poduzeća YouGov i CPS GfK te kako bi se osmislila kohezivna strategija robne marke, novog pozicioniranja i pristupa porukama, što odražava zajedničku snagu i ambicije redefinirane globalne organizacije poduzeća YouGov.

Stefan Heremans, predsjednik i vršitelj dužnosti izvršnog direktora poduzeća CPS GfK: „CPS GfK je sada YouGov. Za nas je ovaj rebranding prekretnica i važan korak kojim ćemo svijetu pokazati za što se zalažemo. Iznimno smo ponosni na svoje nasljeđe i znamo da će se ono uspješno nastaviti razvijati u poduzeću YouGov jer je riječ o organizaciji koja vjeruje u visokokvalitetne, točne podatke dobivene od angažiranog panela stvarnih ljudi uz istraživačku stručnost i tehnološke inovacije. Klijenti i članovi svesrdno su podržali naš put. Znamo da je ovo samo početak i da ima puno toga čemu se mogu veseliti u ovom sljedećem poglavlju.“

Ovo nije samo trenutak preobrazbe poduzeća CPS GfK nego i značajan trenutak za YouGov koji ga integrira. Srž je nove robne marke koncept stvarnosti i ključna uloga koju kvalitetni podaci stvarnih ljudi imaju pri pomaganju organizacijama da razumiju što ljudi misle, osjećaju i rade.

Temelji se na četirima ključnim stupovima cijelog poslovanja: osiguravanje kvalitete podataka, razvoj jedinstvene zajednice članova koja dijeli mišljenja i ponašanje, ponuda uvida renomiranih stručnjaka i upotreba inovativnih tehnologija kao što je umjetna inteligencija za dobivanje stvarnih ljudskih uvida. Oni zajedno osiguravaju da poduzeće YouGov svojim klijentima pruža konkurentsku prednost pokazujući im stvarno stanje u svijetu.

Zahvaljujući kombinaciji dubinskih podataka o ponašanju i stavovima iz stvarnog svijeta te stvarnog vremena, inteligentne tehnologije i pouzdanih stručnjaka, YouGov pruža bogatu količinu podataka uz beskompromisnu točnost. Time omogućava pojedincima, robnim markama i organizacijama diljem svijeta da donose bolje odluke i ostanu ispred konkurencije.

Mike Woods, direktor marketinga poduzeća YouGov: „Budući da su poduzeće CPS GfK i njegovi bogati podaci o ponašanju sada YouGov, važno je da naša robna marka ističe ono što pružamo klijentima – istraživačku stvarnost. Ovo je trenutak preobrazbe cijelog poduzeća YouGov. Uz toliko buke u podatkovnoj industriji, ključno je da se usredotočimo na svoju temeljnu misiju – isporučivanje podataka iz stvarnog svijeta od stvarnih ljudi u stvarnom vremenu. Sve to potječe od našeg panela koji s nama dijeli svoja mišljenja i postupke. Kombinacijom najsuvremenijih tehnoloških platformi i istraživačke stručnosti isporučujemo jasne i točne podatke kako bi se klijenti mogli izravno suočiti sa stvarnošću.”

Rebrandingom će se sva imovina i kanali robne marke CPS GfK ažurirati u skladu s robnom markom YouGov. Komunikacija s klijentima i članovima već je prebačena na robnu marku YouGov, a društveni kanali i mrežno mjesto u vlasništvu poduzeća CPS GfK bit će ugašeni do kraja studenoga.

U utorak, 3. prosinca, YouGov predstavit će podatke na webinaru Behaviour Change Fall 2024, popularnom polugodišnjem događaju naslijeđenom od poduzeća CPS GfK, na kojem se izlažu ekskluzivni uvidi iz najnovijih istraživanja o ponašanju kupaca. To će biti prvo javno predstavljanje zajedničkih podataka poduzeća YouGov i CPS GfK za europsku publiku, uz prikazivanje bogatih uvida koje omogućavaju proširene mogućnosti istraživanja tržišta poduzeća YouGov.