Dizajn Božićnog piva ove godine osmislila umjetnica Mateja Kovač

Hrvatska

05.12.2024

Zagrebačka pivovara već dugi niz godina uoči blagdana lansira posebno izdanje piva ukrašeno vizualima koje su oslikali istaknuti hrvatski umjetnici

Zagrebačka pivovara i ove godine, 35. put za redom, predstavlja svoje blagdansko izdanje piva - Ožujsko Božićno. Kao i svake godine do sada, i ovogodišnje limitirano izdanje omiljenog piva poslužilo je kao inspiracija za novo malo umjetničko djelo. Naime, ove godine Ožujsko Božićno, dostupno u limenci, dolazi s novim dizajnom koji potpisuje umjetnica Mateja Kovač, akademska slikarica i ilustratorica.

Mateja je magistrirala na Studiju slikarstva Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, a s obzirom na to da je njezin početak u ilustraciji bio neovisan o izdavaštvu i grafičkom dizajnu, imala je slobodu razvijati ilustracije u specifičnom stilu - kao samostalne umjetničke proizvode.

“Moj proces rada obično započinje istraživanjem različitih smjerova – najčešće paralelno stvaram razne kombinacije elemenata, boja i kompozicija, tražeći ono što najbolje odražava ideju. Kada sam zadovoljna postignutim, zajedno s klijentom biram najbolju verziju koju nastavljam dorađivati. Posebno sam sretna što je odabran motiv 'Ulični svirači', jer najviše izlazi iz okvira uobičajenih očekivanja. Istovremeno je veseo i suvremen, a odiše toplinom i tradicionalnim blagdanskim duhom“, komentirala je umjetnica.

Kroz godine su etiketu Ožujskog Božićnog piva oslikali brojni renomirani umjetnici i umjetnice, a među njima i Tea Jurišić, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Ivan Blažetić Šumski, Saša Šekoranja, Stipan Tadić, Kaja Kajfež i mnogi drugi.

„Oslikavanje Božićnog piva već je 35 godina tradicija Zagrebačke pivovare, a kroz taj period imali smo čast surađivati s izuzetno talentiranim hrvatskim umjetnicima. Ove godine posebno smo sretni što imamo priliku surađivati s Matejom čiji dizajn 'Ulični svirači' savršeno dočarava blagdansku atmosferu na jedan svjež i originalan način - odmah smo se povezali s njezinom idejom i procijenili da je upravo njezina vizija najbolji izbor za naše 35. izdanje. Naša želja je u ovom periodu godine dodatno doprinijeti stvaranju ugodne blagdanske atmosfere u našem društvu”, izjavio je Zlatko Novaković, senior brand manager Zagrebačke pivovare.

Kreiranje etikete Božićnog piva s vremenom je zaista postalo blagdanska tradicija koja pruža priliku domaćim umjetnicima da svoju viziju blagdana prenesu na jedinstveno “platno” - ambalažu Božićnog piva.

„Ovaj projekt, koji povezuje umjetnost s našim proizvodom na jedinstven način, je projekt koji je nama u Zagrebačkoj pivovari posebno drag. Svake godine surađujemo s istaknutim hrvatskim umjetnicima, čime doprinosimo promociji domaće umjetničke scene i pružamo našim potrošačima nešto novo i drugačije”, izjavila je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare i dodala kako su izuzetno ponosni jer Božićno pivo danas predstavlja savršen spoj tradicije, kreativnosti i lokalne kulture te simbolizira sve ono što blagdani jesu - druženje s najmilijima u miru, radosti i veselju. 

Božićno pivo je dostupno u limenkama 0,5L u trgovinama diljem Hrvatske.