Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) obilježila je 25 godina uspješnog djelovanja svečanim okupljanjem vodećih stručnjaka i agencija industrije tržišnih komunikacija.
Proslava je održana 5. prosinca 2024. u Grand Park Hotelu Rovinj, a okupila je CEO-e i management level ključnih agencija, pružajući priliku za raspravu o izazovima i budućnosti industrije.
Uz svečanu skupštinu, održan je i drugi godišnji forum članica HURA-e. Forum je osmišljen kako bi potaknuo dijalog, razmjenu iskustava i ideja te osigurao kvalitetniji razvoj domaće industrije tržišnih komunikacija.
„HURA sa svojim agencijama članicama nije slučajno ostvarila niz postignuća tijekom ovih 25 godina – komunikacijska industrija ima važnu ulogu u gospodarskom napretku, razvoju brendova i stvaranju prilika“, izjavila je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja izvršna direktorica HURA-e. „Zajedničkom vizijom i suradnjom, narednih 25 godina bit će još uspješnije.“
Predsjednica Uprave HURA-e Jelena Fiškuš istaknula je važnost udruženog djelovanja: „U proteklih 25 godina svijet se mijenjao nevjerojatnom brzinom. Zato je jako lijepo znati da nismo prepušteni sami sebi i da imamo zajednicu koja nas prati u svemu tome i priprema nas na ono što će doći – a to je HURA.“
Impresivni rezultati
HURA trenutno okuplja 62 agencije koje čine gotovo 80% ukupnih oglašivačkih budžeta u Hrvatskoj. U 2023. godini članice su ostvarile ukupne prihode od preko 342 milijuna eura, što predstavlja rast od 12% u odnosu na prethodnu godinu, prema analizi javno dostupnih podataka FINA-e. Uz to, HURA je nositeljica licence IAB (Interactive Advertising Bureau), a njezina platforma IAB Croatia okuplja 112 članica.
Osim poslovnih rezultata, HURA se istaknula i organizacijom festivala Dani komunikacija, čije je posljednje izdanje srušilo rekorde posjećenosti i potvrdilo status jednog od najboljih festivala u ovom dijelu svijeta.
O HURA-i
HURA je osnovana 1999. godine s ciljem profesionalizacije industrije i zastupanja interesa svojih članica. Članstvo obuhvaća agencije specijalizirane za komunikacijsko savjetovanje, oglašavanje, zakup medija, odnose s javnošću, digitalne komunikacije i kreativne usluge.
Više informacija o HURA-i i njezinim projektima dostupno je na www.hura.hr.