Ručno rađene zelene kapice vilenjaka na pakiranjima Ornela donose blagdansku čaroliju u trgovačke lance diljem Hrvatske.
Saponia, jedan od vodećih proizvođača sredstava za čišćenje i pranje te osobnu higijenu u regiji, već godinama podržava zajednicu kroz društveno odgovorne projekte. U sklopu projekta „Podržimo zajedno“, ovog prosinca pokrenuta je blagdanska kampanja u suradnji s Centrom JA kao i TI – organizacijom koja pruža podršku za odrasle osobe s mentalnim izazovima. Cilj inicijative je potaknuti inkluziju i pružiti podršku korisnicima centra.
Kroz projekt se pomaže financiranju psihosocijalne podrške, organiziranog stanovanja i raznovrsnih terapijskih radionica za čak 190 korisnika Centra JA kao i TI. |
Prošlogodišnja kampanja „Podržimo zajedno“ Saponije i Centra JA kao i TI, s nekoliko tisuća izrađenih crvenih božićnih kapica Djeda Božićnjaka, oduševila je zajednicu i istaknula važnost podrške osobama s mentalnim poteškoćama. Ove godine inicijativa je podignuta na višu razinu – izrađeno je čak 20.000 kapica vilenjaka koje krase boce Ornela. Kapice simboliziraju zajedništvo, kreativnost i blagdanski duh, omogućujući potrošačima da se uključe u priču koja mijenja živote i gradi bolje društvo.
Saponia je oduvijek bila posvećena zajednici i upravo zato ovaj projekt provodimo drugu godinu zaredom. Želimo podići svijest o važnosti integracije osoba s mentalnim izazovima i istaknuti da su neizostavan dio našeg društva. Jednako tako, našim potrošačima omogućili smo da postanu dijelom nečeg većeg odnosno da zajedno slavimo različitosti i pridonosimo stvaranju inkluzivnijeg svijeta, izjavila je Ines Umićević, direktorica Marketinga Saponije.
Kroz ovu inicijativu Saponia i Centar JA kao i TI osnažuju zajednicu, motiviraju svoje korisnike i dokazuju da je zajedništvo ključ za pozitivne promjene. Kampanja će trajati do kraja prosinca, a kupnjom boce Ornela s kapicom vilenjaka postajete dijelom ove priče koja donosi radost i podršku onima kojima je najpotrebnija.
Ovaj projekt je za naše korisnike bio puno više od same radionice. Bila je to prilika za predani trud i rad koji je vodio priznanju njihovih vještina, kao prilika za kreativno izražavanje i osjećaj da njihovo sudjelovanje donosi radost mnogim obiteljima diljem zemlje, istaknula je ravnateljica Centra JA kao i TI, Mira Leko-Ćurčić.
Kampanja prenosi i značajnu poruku „zagrljaj mekoće za zagrljaj dobrote“.
Naši korisnici žele biti prepoznati po svojim talentima i mogućnostima, a ne po izazovima s kojima se suočavaju. Ovakvi projekti omogućuju im da zablistaju i pokažu što sve mogu. Kupnjom boce Ornela s ovom kapicom pružate ne samo zagrljaj mekoće za svoje najbliže, već i zagrljaj dobrote koji mijenja živote korisnika Centra JA kao i TI, naglasila je Mira Leko-Ćurčić.