Tvrtka je zahvaljujući svojoj sCore strategiji izvijestila o rezultatima u skladu s očekivanjima u svojoj financijskoj godini 2023./24. godina.
Naime, prijavljena prodaja porasla je za 1,6 posto na 31 milijardu eura, odnosno za 5,9 posto u lokalnoj valuti, što je u skladu s očekivanjima kompanije o rastu od 3 do 7 posto, navodi se u priopćenju tvrtke.
Kako objašnjava tvrtka, na prodaju su snažno utjecali negativni učinci valute, posebice u Rusiji i Turskoj. Međutim, svi segmenti poslovanja pridonijeli su rastu prodaje.
Prodaja u trgovinama porasla je za 2,3% na 22,9 milijardi eura, vrijednost isporuka porasla je za 16,8% na 7,9 milijardi eura, dok je prodaja METRO MARKETS-a porasla za 49,3% na 0,2 milijarde eura.
Prilagođena EBITDA pala je u ovom razdoblju na 1,05 milijardi eura, što je 67 milijuna eura manje u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali manje od očekivanja kompanije o gubitku do 100 milijuna eura.
Prije tri godine postavili smo sebi stalan put rasta s fokusom na višekanalnu veleprodaju. Koristeći našu sCore strategiju, uspjeli smo treću godinu zaredom ostvariti rast prodaje. Unatoč teškoj geopolitičkoj i gospodarskoj situaciji, bilježimo rast u svim kanalima i regijama te smo uspjeli dodatno poboljšati svoju tržišnu poziciju. Nastavit ćemo se još snažnije fokusirati na produktivnost i profitabilnost, ne gubeći iz vida održivi rast. Čvrsto sam uvjeren da ćemo do 2030. ostvariti naše ambicije, rekao je Steffen Greubel, izvršni direktor Metro AG.
Kada je riječ o financijskoj 2024./25. tvrtka očekuje rast prodaje u rasponu od 3% do 7%, kao i blagi porast iskazane EBITDA.
Izvor: InStore
Foto: Metro