"Zdravo, ja sam Bestie i nikad nisi sama sa mnom!" - poruka je to kampanje dm drogerie markt koja ne samo da je istaknula važnu temu menstrualne higijene, već i podigla svijest o menstrualnoj pravdi u Sjevernoj Makedoniji.
Prošle godine donirajući više od 200 dispenzera i više od 100.000 higijenskih uložaka svim državnim fakultetima, dm je pokazao da je briga o ženama i njihovom zdravlju prioritet. I ove godine trgovac nastavlja s istom praksom te za novi semestar daruje gotovo 130.000 higijenskih uložaka privatnog brenda Jessa. Tako ukupna vrijednost ovog projekta do sada iznosi gotovo 2 milijuna denara (32,5 tisuća eura).
'Nikad više sama' za nas je puno više od kampanje. U svijetu u kojem se mnoge žene suočavaju s izazovima u pristupu osnovnim higijenskim proizvodima, ova inicijativa je tračak nade. Podiže svijest o važnosti menstrualne higijene i stvara sigurno okruženje za sve žene. Svaki dozator nije samo donacija higijenskih uložaka, već i simbol podrške, solidarnosti i razumijevanja, rekla je Kristina Duranska, voditeljica marketinga i komunikacija dm-a.
Osim postavljanja dispanzera, organizirane su dvije tribine na sveučilištima St. Ćirila i Metoda u Skoplju i Goce Delčev u Štipu, posvećen ženskom zdravlju. U panelu su bili stručnjaci koji se aktivno bave ovim temama, nudeći savjete i edukativne sadržaje.
Dodatno, velik broj influencerica pridružilo se izazovu Red Outfit, gdje su nosile crveno u znak podrške menstrualnom zdravlju.
Iz tvrtke kažu da su zadovoljni medijskim odjekom na kampanju.
Poruke i aktivnosti "Nikad više sama" bile su široko medijski popraćene, što je dodatno podiglo svijest i pokrenulo razgovore u javnosti, poručuju iz tvrtke.
Izvor: InStore
Fotografija dm drogerie markt