MS 2025
MS 2025

Sancta Domenica postaje Big Bang

Hrvatska

11.02.2025

Brand Sancta Domenica od danas postaje Big Bang. Nakon više od dvije godine strateškog partnerstva Sancta Domenice i Big Banga pod istom vlasničkom strukturom, cijela grupacija će sada nastaviti poslovati pod jedinstvenim imenom u maloprodaji u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Bosni i Hercegovini, čime se dodatno jača prisutnost ovog moćnog brenda u regiji.

Promjena imena branda Sancta Domenice u Big Bang dolazi uz značajna ulaganja u novu modernu i naprednu infrastrukturu te poboljšanje korisničkog iskustva, a pravni subjekt u Hrvatskoj i dalje ostaje Sancta Domenica d.o.o. Istovremeno s preimenovanjem, Big Bang je u novom varaždinskom trgovačkom centru Green Park otvorio svoju najnoviju poslovnicu, jubilarnu 10. po redu, a koja je jedna od najmodernijih trgovina elektronikom u Hrvatskoj, dizajnirana u skladu s najnovijim trendovima iz svijeta tehnologije, te je ujedno i prva Big Bang trgovina pod novim imenom na hrvatskom tržištu. U Big Bangu Varaždin kupci mogu pronaći sve najpopularnije svjetske brendove za moderan stil života, a poslovnica ispunjava želje i potrebe najzahtjevnijih kupaca.

Početkom proljeća, renovirat će se i proširiti i poslovnica u City Center One West u Zagrebu, te time postati prva Big Bang trgovina u Hrvatskoj koja će spojiti tehnologiju i drvo za potrebe kućanstva. Premijerno će u Big Bangu City Center One West biti predstavljen novi odjel kuhinja, u kojem će kupci uz izložene demo modele kuhinja, moći pomoću VR naočala doživjeti svoju buduću kuhinju kao nikada prije. 

Početkom ove godine, centralno skladište  preselilo se u novi, moderni i značajno veći logistički centar u Svetoj Nedelji. Sa više od 10.000 m² visokoregalne površine, novi logistički centar osigurava značajno veće skladišne kapacitete, potrebne za daljnji rast i razvoj, uz bržu i učinkovitiju isporuku robe, te novo i bolje korisničko iskustvo za praćenje statusa narudžbi. Modernizacijom i osnaživanjem logistike,  moći će još bolje odgovoriti na potrebe tržišta te pružiti najvišu razinu usluge svojim kupcima i partnerima.

„Big Bang Grupa je prisutna na hrvatskom tržištu od 2022. godine, a u ovom relativno kratkom vremenu, Hrvatska je postala najveće tržište u cijeloj grupaciji. Najavili smo da imamo vrlo  ambiciozne planove, koje smo i ostvarili. Za to vrijeme povećali smo prihode za više od trećine, na rekordnih 165 milijuna eura, otvorili novi logistički centar i značajno proširili svoje kanale prodaje. U samo tri godine, broj zaposlenih u Hrvatskoj povećali smo za impresivnih 40 posto. Ali nismo još gotovi, jer želimo do 2028. u Hrvatskoj ostvariti četvrt milijarde eura prihoda, a na razini Big Bang Grupe više od 600 milijuna eura,“ rekao je glavni izvršni direktor Big Banga Uroš Mesojedec, koji vjeruje da će  grupa s najnovijima inovacijama i uslugama još dodatno podići standarde u maloprodaji.

„Sve naše poslovnice u Hrvatskoj će u narednim danima zaživjeti u novom ruhu pod okriljem novog moćnog i međunarodno prisutnog brenda Big Bang, međutim kupci i njihovo zadovoljstvo i dalje nam ostaju na prvom mjestu te naš glavni svakodnevni fokus u poslovanju. Kupcima želimo pružiti ne samo najbolje proizvode i uslugu, već i inspiraciju za moderan način života. Bez obzira susreću li se kupci s nama u nekoj od naših trgovina ili kupuju putem web stranice www.bigbang.hr, trudimo se, da na oba načina kupovine imaju jednako izvrsno korisničko iskustvo. Kao znak zahvalnosti svim našim kupcima i kao najbolji poziv za posjetu Big Bang trgovinama u narednom periodu, pokrenuli smo super atraktivne akcije i promocije  na odabrane  televizore i audio uređaje, mobitele, laptope, satove, velike i male kućanske uređaje, te ostale uređaje iz našeg širokog asortimana, po uvjetima kakvi su inače dostupni u vrijeme Black Fridaya,“  istaknuo je Goran Janičijević, izvršni direktor za poslovanje u Big Bangu.