LUKIC OZUJAK 2025
MS 2025

Valentinovo potvrdilo “tradicionalne” navike Hrvata

Hrvatska

18.02.2025

Valentinovo je potvrdilo kako Hrvati teško mjenjaju svoje “ljubavne” navike, putem Wolt platforme tijekom praznika zaljubljenih najviše su naručivali i poklanjali igračke za odrasle, premium alkoholna pića i slatkiše, ruže i egzotičnu hranu 

Protekli vikend, obilježen Danom zaljubljenih, donio je zanimljive uvide u to kako Hrvati slave ljubav u digitalnom dobu. Wolt, vodeća platforma za dostavu u Hrvatskoj, realizirao je na Valentinovo i u “vikendu ljubavi” rekordan broj narudžbi i dostava te zabilježio trendove i preferencije zaljubljenih parova diljem zemlje. Od klasičnih romantičnih gesta do iznenađujućih izbora, podaci otkrivaju da je ljubav u Hrvatskoj itekako živa!

Rast prodaje u kategoriji "proizvoda za odrasle”, s naglaskom na pomagala i preparate za podizanje strasti, igre za parove, zavodničke odjevne komade poput samostojećih halter čarapa i sexy donjeg rublja, pokazuje da Hrvati, uz klasičnu romantiku, rado istražuju i dodaju dozu pikantnosti svojim trenucima intimnosti. Budući je ovaj trend zabilježen i posljednje dvije godine za Valentinovo očito je kako pretplatnici Wolta u Hrvatskoj teško odustaju od svojih “tradicionalnih” ljubavnih navika.

Slatki deserti, poput čokolada, kremastih kolača i torti su zadržali svoje mjesto na vrhu popisa najtraženijih artikala. Ruže su, i dalje, neosporni simbol ljubavi, iako raste i broj onih koji se odlučuju za tulipane. Naručivalo se od jednog cvijeta do posebnih cvjetnih aranžmana od kojih je najskuplji onaj u obliku srca sačinjen od 140 ruža. 

Osim tradicionalnih poklona, mnogi su se parovi odlučili i za egzotičnu hranu, s naglaskom na sushi i asian fusion jela, odražavajući želju za novim i uzbudljivim iskustvima koje dijele sa svojim voljenima. Naravno, uz dobru hranu idu i birana pića. Po narudžbama u danima zaljubljenih najviše se naručivalo i poklanjalo luksuznija pjenušava vina i šampanjce, finija crvena vina te likere raznih okusa. 

Zanimljivo je Woltovi podaci otkrivaju i neke neočekivane trendove. Primjetan je porast potražnje za proizvodima protiv prehlade, što sugerira da je dio parova, umjesto romantičnog izlaska, Valentinovo proveo u krevetu, boreći se s aktualnom prehladom ili gripom. 

"Kupci danas sve više cijene svoje vrijeme i žele fleksibilnost u nabavi proizvoda. Naša misija je omogućiti im to iskustvo – brzo, jednostavno i pouzdano, uz raznovrstan i kreativan izbor. Valentinovo je savršen primjer kako tehnologija može unaprijediti svakodnevicu i donijeti više prostora za ono što je uistinu važno – zajedničke trenutke s voljenima", izjavio je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolt Hrvatska.

Wolt Gifting, nova značajka lansirana netom prije Valentinova, koja omogućuje slanje personaliziranih poklona, pokazala se kao pun pogodak i dodatno olakšala izražavanje ljubavi. Osim za Valentinovo, ova opcija ostaje dostupna tijekom cijele godine.

Wolt je tijekom sedam godina rada u Hrvatskoj postao sinonim za brzu i pouzdanu dostavu te ključan partner lokalnim restoranima i trgovinama. Stalnim širenjem i inovacijama stvorene su nove ekonomske prilike i olakšan svakodnevni život Wolt korisnika, što potvrđuje više od 1,7 milijuna preuzimanja aplikacije i širenje usluga u više od 35 gradova.