Zapošljavaju gotovo razmjeran broj muškaraca i žena, radni odnos traje u prosjeku šest i pol godina, a više od 20 posto zaposlenih u tvrtki ostaje dulje od desetljeća.
Tvrtka cargo-partner ponosi se dugogodišnjim stažem svojih zaposlenika, što svjedoči o njihovoj lojalnosti i zadovoljstvu radnim okruženjem. U prosjeku, zaposlenici ostaju u tvrtki šest i pol godina, a više od 20 posto njih vjerno je cargo-partneru više od desetljeća. Redovita istraživanja angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika dosljedno potvrđuju visoku razinu motivacije i privrženosti tvrtki, ističe Tihana Hubicki, Menadžer ljudskih resursa u cargo-partneru.
“Kontinuitet zaposlenja u cargo-partneru rezultat je pozitivne radne atmosfere, raznolikih profesionalnih izazova i dinamične prirode transportno-logističke industrije. Stabilnost tvrtke i korporativna kultura koja potiče angažiranost i lojalnost dodatno doprinose zadovoljstvu zaposlenika. cargo-partner je idealan poslodavac za one koji uživaju u dinamičnom okruženju, vole rješavati probleme, komunicirati i cijene rad s naprednim IT sustavima u logističkim operacijama”, ističe Tihana Hubicki.
Radno okruženje temeljeno na odanosti i razvoju
cargo-partner nudi širok spektar pogodnosti osmišljenih kako bi podržao dobrobit i profesionalno zadovoljstvo zaposlenika. Osim konkurentnih plaća, tu su i fleksibilni radni uvjeti, uključujući mogućnost rada na daljinu i fleksibilno radno vrijeme. Dodatne pogodnosti obuhvaćaju nagrade za rezultate, team building i korporativna okupljanja. Zaposlenici sudjeluju u proslavama poput Dana žena, sportskih igara tvrtke i godišnjeg božićnog vikenda u Adria regiji. cargo-partner se ponosi gotovo ravnopravnom spolnom zastupljenošću – žene čine 45 posto radne snage i zauzimaju različite pozicije, od menadžerskih do onih na kojima upravljaju viličarima.
Kako naglašava Tihana Hubicki, cargo-partner aktivno podržava ravnotežu između poslovnog i privatnog života. “Potičemo obiteljske vrijednosti, poštujemo različitosti i podržavamo zaposlenike u sportskim aktivnostima. Velik broj naših kolega bavi se planinarenjem, trčanjem, nogometom i drugim sportovima. Smatramo da je važno omogućiti zaposlenicima da u potpunosti iskoriste svoje slobodne dane i godišnje odmore, uz pravednu raspodjelu posla i fleksibilno planiranje. Također, primjer koji najbolje pokazuje kako naši kolege i kolegice ostvaruju ravnotežu između privatnog i poslovnog života jest da dvoje radnika koji tijekom 2025. godine ostvaruju uvjete za mirovinu planiraju nastaviti raditi na pola radnog vremena na svojim dosadašnjim radnim mjestima u cargo-partneru. Zakonodavni okvir otvorio je ovu mogućnost, koja je odličan benefit za poslodavce i radnike. Zadovoljan zaposlenik najbolji je ambasador tvrtke u svojoj okolini.”
Strateški pristup profesionalnom razvoju
cargo-partner sustavno ulaže u razvoj zaposlenika kroz strukturirane onboarding programe, mentorstvo i specijalizirane edukacije u sklopu interne cargo-partner Akademije. Programi su prilagođeni individualnim karijernim ciljevima, uključujući regionalnu Leadership akademiju, koja mladim menadžerima omogućava razvoj liderskih vještina praksom rješavanja poslovnih izazova. Interna mobilnost i dugoročni razvoj ključni su dijelovi organizacijske kulture – brojni zaposlenici tijekom godina su napredovali s operativnih na menadžerske pozicije, što potvrđuje efikasnost kompanijskog modela razvoja talenata. Dodatna ulaganja u edukacije, mentorstvo, financijsku podršku za stjecanje industrijskih certifikata i sudjelovanje na stručnim konferencijama osiguravaju kontinuirano usavršavanje i dugoročnu održivost karijernih prilika unutar tvrtke.
“cargo-partner sustavno prepoznaje i valorizira doprinos zaposlenika strukturiranim programima nagrađivanja, koji uključuju jubilarne nagrade, javna priznanja, stimulativne bonuse i mogućnosti za profesionalni rast. Postupnim proširivanjem odgovornosti zaposlenicima omogućavamo razvoj novih kompetencija, čime se povećava njihova interna mobilnost i dugoročna vrijednost za organizaciju. Uravnotežen pristup materijalnim i nematerijalnim oblicima motivacije ključan je za održavanje visoke razine angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika”, naglašava Tihana Hubicki.
S obzirom na rastuću potražnju za logističkim uslugama i inovacijama, cargo-partner kontinuirano unapređuje svoje poslovanje i organizacijsku strukturu. Integracijom u Nippon Express Group tvrtka je dodatno osnažila svoju tržišnu poziciju, otvarajući nove prilike za profesionalni razvoj zaposlenika. Fokus na agilno radno okruženje, optimizaciju procesa i kontinuirano usavršavanje omogućava zaposlenicima preuzimanje višefunkcionalnih uloga, čime se potiču interna mobilnost i razvoj ključnih kompetencija. Takav pristup upravljanju talentima osigurava fleksibilnost i dugoročnu održivost karijernih prilika, ističu iz cargo-partnera.